Zeer grote brand Bedrijfsverzamelgebouw (Grip 2) - Weert 16-10-2006

Auteur Topic: Zeer grote brand Bedrijfsverzamelgebouw (Grip 2) - Weert 16-10-2006  (gelezen 7231 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

ABeens

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 587
  • EHV-er, BHV-er, Lid GE en nog wat benamingen
    • www.sigmadrenthe.nl
Reactie #30 Gepost op: 16 oktober 2006, 13:23:55
Hoe het precies in Limburg gaat weet ik niet, maar zodra er een grote brand in de regio Rotterdam is, gaan niet alle gealarmeerde voertuigen ter plaatse. Er worden ook (vrijwillige) brandweermensen opgepiept om 'lege' kazernes te gaan herbezetten. Zodra er ergens anders een incident ontstaat, kan daar dus wel alert op gereageerd worden.

M.v.g.,
Wilco Hogenbirk

Als de korpsen

Weert, Nederweert, Roermond. Heijthuijsen. Wessem,Roggel en Neer, Grathem en Stramproy in Weert zijn dan is het gebied rond heijthuijsen vrijwel helemaal leeg getrokken hoor ;)
Ik kom zelf uit die regio en ken veel personen van die korpsen omdat ik er van uit de Lotus veel mee te maken heb gehad.

Maar het zal wel goed geregeld zijn op de meldkamer daar ben zeker van. ;)

Ben alleen wel benieuwd of die van het Sigma Weert geen vooralarmering hebben gehad of zoiets omdat er totale RAV alarmering uit is gegaan.
De proefalarmeringen komen ook vaak uit die groep namelijk ???


Rémon Duivestein

  • Gast
Reactie #31 Gepost op: 16 oktober 2006, 15:00:12
Als de korpsen

Weert, Nederweert, Roermond. Heijthuijsen. Wessem,Roggel en Neer, Grathem en Stramproy in Weert zijn dan is het gebied rond heijthuijsen vrijwel helemaal leeg getrokken hoor ;)
Ik kom zelf uit die regio en ken veel personen van die korpsen omdat ik er van uit de Lotus veel mee te maken heb gehad.

Maar het zal wel goed geregeld zijn op de meldkamer daar ben zeker van. ;)

Ben alleen wel benieuwd of die van het Sigma Weert geen vooralarmering hebben gehad of zoiets omdat er totale RAV alarmering uit is gegaan.
De proefalarmeringen komen ook vaak uit die groep namelijk ???

Ik denk dat er blusgroepen van andere gemeentes opgepiept worden om de kazernes te bezetten...  ;)


ABeens

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 587
  • EHV-er, BHV-er, Lid GE en nog wat benamingen
    • www.sigmadrenthe.nl
Reactie #32 Gepost op: 16 oktober 2006, 15:13:33
Ik denk dat er blusgroepen van andere gemeentes opgepiept worden om de kazernes te bezetten...  ;)

Denk het ook wel hoor.
Wessem gaat wel vaker naar Roermond toe als die eruit zijn.
 :)


Rémon Duivestein

  • Gast
Reactie #33 Gepost op: 16 oktober 2006, 15:23:16
Denk het ook wel hoor.
Wessem gaat wel vaker naar Roermond toe als die eruit zijn.
 :)

Dat gaat meestal zo met VG korpsen idd