E-ONE pumper op de A4!!! Wie weet meer???

Auteur Topic: E-ONE pumper op de A4!!! Wie weet meer???  (gelezen 4103 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Rolanddeg

• Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Reactie #10 Gepost op: 18 oktober 2006, 23:49:41
euhm... het kostenplaatje? ::) wel stoere bak trouwes, ben benieuwd wat 'ie in Nederland doet!

Enrique

• Senior gebruiker
Reactie #11 Gepost op: 19 oktober 2006, 00:00:29
Kenbri bouwt E-Ones op, en gelet op de rode zwaailampen denk ik dat dit voertuig niet in NL blijft, maar Schiphol is gegaan om overgevlogen te worden naar de USA.....
greetz,  Enrique

miv

• Gast
Reactie #12 Gepost op: 19 oktober 2006, 01:33:33
waarom worden die niet verscheept? ik weet het duurt langer, maar luchtvracht voor ziets kost miljoenen.

RUIJ

• Forum gebruiker
Reactie #13 Gepost op: 19 oktober 2006, 09:48:55
Hij reed Schiphol in volle vaart voorbij.  ;)

Alleen denk ik ook dat dit formaat TAS niet in een vliegtuig past, althans niet in een standaard vrachtvliegtuig.

Mark644

• Senior gebruiker
  • Geïnteresseerde buitenstaander
Reactie #14 Gepost op: 19 oktober 2006, 10:49:39
Die kan mooi de TS 645 van de vrijwilligers van Nieuw-Vennep, welke ook een E-One opbouw heeft, komen vervangen  ;D ;D  :P

Securifire

• Forum gebruiker
Reactie #15 Gepost op: 19 oktober 2006, 14:52:31
Op weg naar de haven van A'dam om dan verscheept te worden naar een land in bv het Midden Oosten ??? Lijkt me iets logischer dan naar de USA. ;D ;D

NikonDirk

• Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #16 Gepost op: 19 oktober 2006, 15:16:39
waarom worden die niet verscheept? ik weet het duurt langer, maar luchtvracht voor ziets kost miljoenen.

???

Bart S

• Gast
Reactie #17 Gepost op: 19 oktober 2006, 16:44:14
Op weg naar de haven van A'dam om dan verscheept te worden naar een land in bv het Midden Oosten ??? Lijkt me iets logischer dan naar de USA. ;D ;D

Yep, daar gok ik ook op. Ik zag op de site van Kenbri dat ze in februari ook al zo'n giga ladderwagen van E-One hebben klaargemaakt en verscheept. Maar misschien een mailtje naar Kenbri wagen? Wie niet waagt, die niet wint ;)

Enrique

• Senior gebruiker
Reactie #18 Gepost op: 19 oktober 2006, 17:07:20

Klinkt inderdaad logischer.... :D tenzij men in Amerika denkt "wat je ver haalt is lekker".... ;D
greetz,  Enrique

Erik

• Senior gebruiker
    • Brandweer Goes
Reactie #19 Gepost op: 19 oktober 2006, 19:36:46
Volgens mij fungeert Stellendam (of Waalwijk) als een soort tussenstation en worden in de USA opgebouwde E-One voertuigen daar verder klaargestoomd voor specifiek door de klant gewenst gebruik, waarbij het naar mijn idee vooral gaat om klanten in het Midden-Oosten (en wellicht Rusland en omliggende staten). In Nederland is na de kortdurende hype (in de vorm van een paar leveringen aan bedrijven zoals Alcan, Dupont, DOW, Aluchemie en Oddfjell en de leveringen aan Defensie, Schiphol en Eelde) weinig markt meer voor E-One denk ik zo...

Gr
Erik