Mountainbike teams Rode Kruis

Auteur Topic: Mountainbike teams Rode Kruis  (gelezen 151326 keer)

0 gebruikers (en 29 gasten bekijken dit topic.

NicoHeerlen

  • Nederlands Rode Kruis afdeling Brunssum eo.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 148
  • Verkeersregelaar
    • Facebook Profiel
Reactie #340 Gepost op: 17 april 2014, 14:58:26
Hier een foto van mij en mijn collega:



Dit was er 1 van het begin van de dag, dus nog fris en fruitig op de fiets... Links van het hek stond onze tent, bij de finish lijn.

Bron: onbekend, mocht iemand zich melden, hoor ik graag een naam via PB kan ik deze vermelden.
Met Vriendelijke Groet,  Nico Beckers  P.s. berichten worden geplaatst op persoonlijke titel.


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #341 Gepost op: 17 april 2014, 15:07:03
Citaat van: NicoHeerlen link=msg=1259236 date=1397739506
Hier een foto van mij en mijn collega:



Dit was er 1 van het begin van de dag, dus nog fris en fruitig op de fiets... Links van het hek stond onze tent, bij de finish lijn.

Bron: onbekend, mocht iemand zich melden, hoor ik graag een naam via PB kan ik deze vermelden.

Mooie foto! Heb je ook een foto van de zijkant van jullie bikes?
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


NicoHeerlen

  • Nederlands Rode Kruis afdeling Brunssum eo.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 148
  • Verkeersregelaar
    • Facebook Profiel
Reactie #342 Gepost op: 17 april 2014, 15:09:58
Citaat van: Grumpy91 link=msg=1259238 date=1397740023
Mooie foto! Heb je ook een foto van de zijkant van jullie bikes?



Bron: Facebook pagina van RK Brunssum

Note: De tassendrager is van de fietsen afgehaald.. ivm onze kleine collega's, anders kon het zadel niet lager :).
Met Vriendelijke Groet,  Nico Beckers  P.s. berichten worden geplaatst op persoonlijke titel.


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #343 Gepost op: 17 april 2014, 15:12:39
Citaat van: NicoHeerlen link=msg=1259239 date=1397740198


Bron: Facebook pagina van RK Brunssum

Note: De tassendrager is van de fietsen afgehaald.. ivm onze kleine collega's, anders kon het zadel niet lager :).

Haha! Mooie foto! Is het goed als ik deze doorstuur naar diegene die bij ons het bike team aan het opzetten is?
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


ir. Auditor

  • Ingenieur die nog geen band kan plakken.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,655
  • Do one thing every day that scares you (M Schmich)
Reactie #344 Gepost op: 17 april 2014, 15:16:34
Mooie fietsen, maar waarom hebben jullie gekozen om te fietsen met rugtassen. Dat lijkt mij niet de handigste keuze. Het is zwaarder, hebt minder ventilatie (heerlijke zweetrug als het warmer wordt) je zwaartepunt is hoger en mocht je ooit ten val komen dan kan een tas op je rug erg nadelig zijn voor jezelf.


NicoHeerlen

  • Nederlands Rode Kruis afdeling Brunssum eo.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 148
  • Verkeersregelaar
    • Facebook Profiel
Reactie #345 Gepost op: 17 april 2014, 15:20:14
Van mij mag je het... foto staat immers op het internet.

Wel was bij ons de discussie even losgebarsten.. "is de fiets van onze afdeling of van het Rode Kruis", daar er geen afdeling op vermeld staat haha.

Misschien een idee voor de toekomst.

Want deze fiets (de eerste van de 2) was gesponsord. Dit was gebeurt tijdens een middagje dat bedrijven de verenigingen uit de buurt leerde kennen, om ze iets voor mekaar te kunnen betekenen. Het bedrijf heeft in ruil voor 1 fiets, voor het voltallige personeel een reanimatie cursus gekregen.

Dus de fiets kregen we pas te zien toen die klaar was. De 2de is op eigen kosten aangeschaft. Nu zit er bij ons ook een mobiele fietsenmaker en wordt er gekeken of deze misschien tijdens diensten, dat het bike-team rijdt, beschikbaar kan zijn als we hem nodig hebben.

@ ir. Auditor, zoals eerder aangegeven is de bagagedrager moeten sneuvelen, omdat het zadel anders niet lager kan. Dus dan blijft de rugzak als enige keus over, tenzij je een tip hebt is deze van harte welkom.
Met Vriendelijke Groet,  Nico Beckers  P.s. berichten worden geplaatst op persoonlijke titel.


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #346 Gepost op: 17 april 2014, 15:24:17
Citaat van: NicoHeerlen link=msg=1259244 date=1397740814
Van mij mag je het... foto staat immers op het internet.

Wel was bij ons de discussie even losgebarsten.. "is de fiets van onze afdeling of van het Rode Kruis", daar er geen afdeling op vermeld staat haha.

Misschien een idee voor de toekomst.

Want deze fiets (de eerste van de 2) was gesponsord. Dit was gebeurt tijdens een middagje dat bedrijven de verenigingen uit de buurt leerde kennen, om ze iets voor mekaar te kunnen betekenen. Het bedrijf heeft in ruil voor 1 fiets, voor het voltallige personeel een reanimatie cursus gekregen.

Dus de fiets kregen we pas te zien toen die klaar was. De 2de is op eigen kosten aangeschaft. Nu zit er bij ons ook een mobiele fietsenmaker en wordt er gekeken of deze misschien tijdens diensten, dat het bike-team rijdt, beschikbaar kan zijn als we hem nodig hebben.

@ ir. Auditor, zoals eerder aangegeven is de bagagedrager moeten sneuvelen, omdat het zadel anders niet lager kan. Dus dan blijft de rugzak als enige keus over, tenzij je een tip hebt is deze van harte welkom.

Hartelijk dank alvast! Hopelijk kan ik ergens dit jaar foto's plaatsen van onze bikes. De planning was dus dat wij wel tassen achterop kregen.
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


NicoHeerlen

  • Nederlands Rode Kruis afdeling Brunssum eo.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 148
  • Verkeersregelaar
    • Facebook Profiel
Reactie #347 Gepost op: 17 april 2014, 15:41:20
Citaat van: Grumpy91 link=msg=1259245 date=1397741057
Hartelijk dank alvast! Hopelijk kan ik ergens dit jaar foto's plaatsen van onze bikes. De planning was dus dat wij wel tassen achterop kregen.

Ja wij zitten nog in de probeer fase... dus alle tips zijn welkom :).
Met Vriendelijke Groet,  Nico Beckers  P.s. berichten worden geplaatst op persoonlijke titel.


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #348 Gepost op: 17 april 2014, 16:30:15
Citaat van: NicoHeerlen link=msg=1259251 date=1397742080
Ja wij zitten nog in de probeer fase... dus alle tips zijn welkom :).

Voor onze afdeling ook! Haha!
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


kens62

  • Kerninstructeur C2000
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 627
Reactie #349 Gepost op: 17 april 2014, 16:58:22
Toch wel vreemd dat in zo'n grote organisatie, waar er vooral gewerkt wordt met het geld van anderen, overal het mountainbikewiel uitgevonden moet worden.

Je kunt ook van onderaf een expertisegroep samenstellen en ongevraagd het verenigingskantoor adviseren.
Al mijn berichten zijn louter op persoonlijke titel en kunnen nooit op welke wijze dan ook in verband worden gebracht met de mening van mijn werkgever