Mountainbike teams Rode Kruis

Auteur Topic: Mountainbike teams Rode Kruis  (gelezen 151601 keer)

0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.

Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #170 Gepost op: 18 mei 2010, 17:44:57
Onze jas lijkt op die van het biketeam Utrecht, alleen dan volledig rood.
Overigens denk ik dat bij de biketeams het fietsen met die vlodderbroeken het grootste probleem geeft?

Ben benieuwd hoe de biketeams dat probleem oplossen, buiten het feit dat ze hun broek in hun schoenen stoppen.
Dat heb ik zelf ook namelijk, omdat mijn broek te lang is en er geen andere broek is waarbij de taille wel goed zit...


Marnix

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 757
  • Ned. Rode Kruis
    • Rode Kruis
Reactie #171 Gepost op: 18 mei 2010, 22:25:38
In de kledingwerkgroep van het NRK is hier natuurlijk al wel over gesproken. De leverancier (KLM/Echo) is aan het zoeken naar een oplossing, maar die blijft nogal uit. Een mailtje aan de inkoper WBusche@redcross.nl wil misschien helpen...
CN NRK


fotoschieter.nl

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 361
  • NRK Velsen, Biketeam, EHBO, AED, Wandelletsel, NHT
    • Fotoschieter.nl
Reactie #172 Gepost op: 18 mei 2010, 22:40:34
Mooie Fietsbroeken zoals de bikers van de politie zou natuurlijk het mooiste zijn..

zie voorbeeld:
http://www.securitysupply.nl/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage_new/product_id,622/category_id,10/manufacturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,78/

(sorry kan helaas niet de afbeelding alleen plaatsen)
Nederlands Rode Kruis Afd. Velsen --> EHV'er, AED, Biketeam VRK --> Noodhulpteamlid AEDHeemskerk.nl --> Secretaris, Technisch beheer AED's, Bediener,


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #173 Gepost op: 19 mei 2010, 17:28:31
In de kledingwerkgroep van het NRK is hier natuurlijk al wel over gesproken. De leverancier (KLM/Echo) is aan het zoeken naar een oplossing, maar die blijft nogal uit. Een mailtje aan de inkoper WBusche@redcross.nl wil misschien helpen...

Er wordt ook al jaren gesproken en besproken over de flodderbroek en de oplossing is zo simpel...


Marnix

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 757
  • Ned. Rode Kruis
    • Rode Kruis
Reactie #174 Gepost op: 19 mei 2010, 18:30:23
Technisch gezien is het inderdaad helemaal  niet zo moeilijk, maar in een vereniging waar is afgesproken dat dat soort dingen via de ALV moeten lopen...
CN NRK


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #175 Gepost op: 19 mei 2010, 19:52:03
Technisch gezien is het inderdaad helemaal  niet zo moeilijk, maar in een vereniging waar is afgesproken dat dat soort dingen via de ALV moeten lopen...

Geef iedereen een werkbroek van stevig materiaal zoals de GGD, volgens mij hoor je dan niemand klagen.

Een aparte kledinglijn met onder andere de jassen van Utrecht voor de bikers, dit gaat vruchten afwerpen want steeds meer afdelingen hebben het idee om een bikteeam op te starten en dit soort kleine voorbereidingen vanuit het landelijke zullen een flinke steun in de rug zijn + eenheid in het tenue.

Maar wie ben ik  ::)


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #176 Gepost op: 31 mei 2010, 21:45:33

Heb je daar wat beelden van? ;)




Tada, in het midden de nieuwe jas.
Ikzelf overigens...


tatuta

  • NRK - EHBO'er
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 418
  • Geinterreseerde
    • Valvas Multimedia
Reactie #177 Gepost op: 1 juni 2010, 12:15:12
overigens lig thet aan mij of zie ik twee verschillende kleuren broeken( de dames rechts van je)
NRK:                                         District ’s-Hertogenbosch e.o.       EHBO’er


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #178 Gepost op: 1 juni 2010, 12:35:20
overigens lig thet aan mij of zie ik twee verschillende kleuren broeken( de dames rechts van je)
De dame met petje in haar hand heeft nog geen broek, is besteld.
Voor de rest iedereen dezelfde broek...


Mederiacvm

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
  • The chances of anything coming from Mars.....
Reactie #179 Gepost op: 1 juni 2010, 14:02:23
Technisch gezien is het inderdaad helemaal  niet zo moeilijk, maar in een vereniging waar is afgesproken dat dat soort dingen via de ALV moeten lopen...

... kan dat door het aanbrengen van een voorstel tot verandering hiertoe in behandeling worden genomen.
Artikel 29, lid 5 van de statuten geeft aan dat
Citaat
Tot uiterlijk zes weken vóór de dag van de vergadering van de Ledenraad kunnen de Afgevaardigden, de
Afdelingsbesturen en de Districtsbesturen bij het Verenigingsbestuur onderwerpen voor de agenda indienen.

Hoe het precies met de ondersteuning zit van dergelijke voorstellen is mij nog niet helemaal duidelijk maar als er vrijwilligers zijn die zaken veranderd willen hebben moeten ze hun afdelingsbestuur, districtsbestuur of afgevaardigde naar de ledenraad zover krijgen dat ze het indienen voor behandeling tijdens de ledenraad.
Uiterste inleverdatum voor agendapunten voor de ledenraad van december dit jaar is 20 oktober.
Had een dag maar 48 uur