Mountainbike teams Rode Kruis

Auteur Topic: Mountainbike teams Rode Kruis  (gelezen 151300 keer)

0 gebruikers (en 15 gasten bekijken dit topic.

Zeeuw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 455
Reactie #190 Gepost op: 9 juni 2010, 10:17:36
He kost niet te veel geld.Men wilt er geen geld vrij voor maken, dat is het probleem.

Zet al het geld van wat er binnen komt aan hulp bij evenementen om in suply voor de TV3 en je kan alles kopen wat je wilt. Neem dat van mij aan   ;D


fotoschieter.nl

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 361
  • NRK Velsen, Biketeam, EHBO, AED, Wandelletsel, NHT
    • Fotoschieter.nl
Reactie #191 Gepost op: 9 juni 2010, 10:26:16
Probeer dingen gesponsord te krijgen?
Bedrijven willen vaak wel dingen sponsoren in ruil voor een beetje reclame
Nederlands Rode Kruis Afd. Velsen --> EHV'er, AED, Biketeam VRK --> Noodhulpteamlid AEDHeemskerk.nl --> Secretaris, Technisch beheer AED's, Bediener,


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #192 Gepost op: 9 juni 2010, 10:41:05
Probeer dingen gesponsord te krijgen?
Bedrijven willen vaak wel dingen sponsoren in ruil voor een beetje reclame

Klopt, onze huidige fietsen zijn gesponsord, maar gekozen door 1 man die niks van hulpverlening af weet...

Maar daar is nu niets meer aan te veranderen..
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #193 Gepost op: 9 juni 2010, 11:21:52
Klopt, onze huidige fietsen zijn gesponsord, maar gekozen door 1 man die niks van hulpverlening af weet...

Maar daar is nu niets meer aan te veranderen..

Vind het toch vrij heftige uitspraken over een collega van je die mogelijk meeleest, maarja dat is je eigen keuze.

Ben blij dat taakveld 3 bij ons toch heel divers is. Van 17 tm 60 draaien mensen inzetten, een hecht team en iedereen gaat met elkaar om, ongeacht leeftijd.
Ook ons taakveld 3 coordinatie is divers. Ik ben zelf bijna 18 en zit als coordinator bij taakveld 3 met nog een aantal neventaken.

Het kan wel  ;D


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #194 Gepost op: 9 juni 2010, 12:51:37
Vind het toch vrij heftige uitspraken over een collega van je die mogelijk meeleest, maarja dat is je eigen keuze.
Ben blij dat taakveld 3 bij ons toch heel divers is. Van 17 tm 60 draaien mensen inzetten, een hecht team en iedereen gaat met elkaar om, ongeacht leeftijd.
Ook ons taakveld 3 coordinatie is divers. Ik ben zelf bijna 18 en zit als coordinator bij taakveld 3 met nog een aantal neventaken.
Het kan wel  ;D
Dit is al de zoveelste keer want de pam heeft hij ook alleen gekozen, en daar zijn de discussies nog steeds niet over klaar.. (daarom mijn boze/scherpe opmerking)

Deze beste man zit in het bestuur maar deze mensen weten (over het algemeen) niets af van wat de vrijwilligers willen.. Wel is er 1 lid van het bestuur die actief is bij taakveld 3, maar hij zegt: Ja, dit is ook niet overlegd in het bestuur, het zijn alleen maar keuzes die hij zelf gemaakt heeft..
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


petre

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 314
Reactie #195 Gepost op: 1 juli 2010, 01:23:59
Afd. Den Haag heeft sinds vorige week woensdag ook bikes en daarmee een bike-team. Foto's volgen ongetwijfeld nog, de bikes zijn bij veteranendag en parkpop al ingezet.


(EHBO)

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 278
  • EHBO, Rode Kruis, Buurttoezicht-Wielwijk enz.
    • Buurttoezicht Hardinxveld-Giessendam
Reactie #196 Gepost op: 24 augustus 2010, 17:17:26
Ik vind dit een heel goed idee. Bij ons op de afdeling gebruiken ze nog geen mountianbikes hopelijk gaan ze het ook doen, alleen weet ik niet of het met de financien gaat lukken. Maar het voordeel is je bent sneller ergens ter plaatse, je bent toch goed behendig op zo'n fiets, materialen zijn makkelijk mee te nemen.
Ook zie ik steeds meer de politie gebruik maken van de fiets. En zelfs op de zomerfeesten in Gorinchem gebruikte de ambulancedienst de fiets.
Ik vind het echt een goed idee veel suc6 ermee. O0

nog een vraag moet er geen bepaalde training of iets dergelijks voor zijn.
Met vriendelijke groet,  Jorrit  


fotoschieter.nl

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 361
  • NRK Velsen, Biketeam, EHBO, AED, Wandelletsel, NHT
    • Fotoschieter.nl
Reactie #197 Gepost op: 1 september 2010, 06:04:20
Het landelijk verenigingskantoor zou bezig zijn met de ontwikkeling van NRK fietskleding, iemand enig idee wanneer we dit in ons kledingpakket kunnen verwachten?
Nederlands Rode Kruis Afd. Velsen --> EHV'er, AED, Biketeam VRK --> Noodhulpteamlid AEDHeemskerk.nl --> Secretaris, Technisch beheer AED's, Bediener,


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #198 Gepost op: 1 september 2010, 22:57:51
Het landelijk verenigingskantoor zou bezig zijn met de ontwikkeling van NRK fietskleding, iemand enig idee wanneer we dit in ons kledingpakket kunnen verwachten?

Ik zal eens informeren, mijn collega zit in 'kledingcomissie' misschien dat hij hier wat vanaf weet!?
Ik spreek hem morgenavond dus morgen avond laat kan ik het antwoord plaatsen..
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


fotoschieter.nl

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 361
  • NRK Velsen, Biketeam, EHBO, AED, Wandelletsel, NHT
    • Fotoschieter.nl
Reactie #199 Gepost op: 2 september 2010, 05:53:13
offtopic.. Veels te vroeg dit.. Offtopic


Thnx! ik wacht het af, de Afdeling schaft namelijk zelf geen fietskleding aan omdat dit landelijk geregeld zou worden al hoor ik 2012 voorbijkomen vanuit het bestuur.
Nederlands Rode Kruis Afd. Velsen --> EHV'er, AED, Biketeam VRK --> Noodhulpteamlid AEDHeemskerk.nl --> Secretaris, Technisch beheer AED's, Bediener,