Ongeval met beknelling - Huis ter Heide 23-10-'06

Auteur Topic: Ongeval met beknelling - Huis ter Heide 23-10-'06  (gelezen 2420 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

112Erik

  • Gast
Gepost op: 23 oktober 2006, 15:48:59
Justitieauto botst tegen boom
Maandagmorgen rond 06:50 uur is op de Koelenweg in Huis ter Heide een automobiliste uit Taarlo gewond geraakt nadat ze met haar Mercedes-Benz CLK tegen een boom was gebotst. De vrouw, die op het moment van de crash zat te roken én te bellen, zag een flauwe bocht naar links over het hoofd.

Ze raakte met haar wagen van de weg en schampte met de volledige rechter flank langs een eikenboom. Door de klap draaide de auto om zijn as en kwam in tegengestelde richting tot stilstand. Doordat de klap niet frontaal was, maar slechts een schamp, gingen de airbags van de Mercedes niet af. De bestuurster klaagde over pijn in de nek en in de rug en is zodoende op last van de ambulance door de brandweer van Norg uit haar voertuig bevrijdt. De brandweer had, door de linkerportier uit de auto te knippen, voldoende ruimte om de vrouw te bevrijden.

De vrouw is overgebracht naar het Wilhelmina-ziekenhuis in Assen. De Verkeers Ongevallen Analyse (VOA) heeft onderzoek gedaan naar de toedracht van het ongeval. Het voertuig, dat eigendom was van het Ministerie van Justitie, is afgesleept door bergingsbedrijf Dorenbos uit Norg.



http://www.112drenthe.com/newsbringer_read.php?bericht=OO8Hwhjtgmc7zPLYl4znve4mseNt5pBSl




Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #1 Gepost op: 23 oktober 2006, 15:55:21
Misschien kun je op je site beter de kentekens onleesbaar maken  ::)

Maar wel mooie foto`s ;)
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2 Gepost op: 23 oktober 2006, 16:11:52
Misschien kun je op je site beter de kentekens onleesbaar maken  ::)

Maar wel mooie foto`s ;)

Ga ik me meteen weer afvragen waarom, die auto is nou toch al total loss en alsnog, niemand heeft iets aan die kentekens  ::)
Hoe weet jij trouwens dat het een justitieauto was?  ???
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #3 Gepost op: 23 oktober 2006, 19:10:39
als jij de foto's beter bekijkt dan zie jij dat de kentekenplaten zijn omgebogen dus 112Erik hoeft ze niet meer onleesbaar te maken.



http://www.112drenthe.com/img/nieuws/23-10-2006/Justitieauto%20botst%20tegen%20boom%20(Film!)/_MG_7255.JPG

http://www.112drenthe.com/img/nieuws/23-10-2006/Justitieauto%20botst%20tegen%20boom%20(Film!)/_MG_7258.JPG

Volgens mij heeft een auto nog steeds 2 platen  ::)


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #4 Gepost op: 23 oktober 2006, 19:15:18
Deze discussie is al meerdere malen gevoerd op het forum. zoek maar eens op (on)herkenbaarheid kentekens... ;)


Blommie

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 170
  • Hulpverlener zowel vrijwillig als beroepsmatig
Reactie #5 Gepost op: 23 oktober 2006, 22:04:23
Citaat
jerommekeaalsmeer schreef
 
Diverse media o.a TV-Drenthe , DvhN hadden het vanmorgen op hun website staan en rond de middag hebben ze het van hun site.(of dit op verzoek is gebeurd of niet dat weet ik niet maar ze hebben het verwijderd)

Gr.T

Zoals ik weet is het geen auto van justitie. De eigenaar/houder kenteken is in dienst van justitie...

Grtzz Blommie


112Erik

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 23 oktober 2006, 22:39:34
Ga ik me meteen weer afvragen waarom, die auto is nou toch al total loss en alsnog, niemand heeft iets aan die kentekens  ::)
Hoe weet jij trouwens dat het een justitieauto was?  ???

Diverse wapens werden uit het voeruig gehaalt, er zaten dingen in de kofferbak die medegeen toeschouwers mochten zien. Daarna nog even met wat mensen gesprek van Justitie en die bevestigden dat.