Tips, Tops & Truc's omtrent foto's !

Auteur Topic: Tips, Tops & Truc's omtrent foto's !  (gelezen 108835 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

Mystique

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 360
Reactie #200 Gepost op: 26 augustus 2007, 16:15:39
je vraagt zelf om commentaar...  ::) ::) ;)
Ja, dat klopt, maar ik zeg toch alleen hoe het overkwam?

Het kwam nogal afkrakend over, en je kunt ook commentaar geven zonder af te kraken  ::) ::) ::) ::) ::) ::)
*leegheid*


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #201 Gepost op: 26 augustus 2007, 16:23:20
Als jij niet meer info geeft wat je bedoeling was met de foto's en hoe je ze gemaakt hebt blijft de enige, subjectieve, mogelijkheid om kritiek te geven op het uiterlijk van de foto's. Het is moeilijk tips te geven hoe je het beter kan doen als ze de bedoeling niet weten!  ;)


Mystique

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 360
Reactie #202 Gepost op: 26 augustus 2007, 16:33:44
Als jij niet meer info geeft wat je bedoeling was met de foto's en hoe je ze gemaakt hebt blijft de enige, subjectieve, mogelijkheid om kritiek te geven op het uiterlijk van de foto's. Het is moeilijk tips te geven hoe je het beter kan doen als ze de bedoeling niet weten!  ;)
Ik heb je een pb gestuurd. Om niet teveel offtopic te gaan.

(of heb je liever dat ik mail..)
*leegheid*


brielle

  • Gast
Reactie #203 Gepost op: 10 september 2007, 17:26:50
ik vroeg me nou is af wat jullie van deze  foto vinden, ik zelf vind hem erg mooi maar misschien hebben jullie wel tips om hem beter te maken of hoe jullie hem zouden hebben gemaakt.ben benield O0


Rolanddeg

  • Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,300
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Reactie #204 Gepost op: 10 september 2007, 21:04:46
Ik was wat door m'n knieen gegaan, zodat de wagen wat groter (en dus indrukwekkender) lijkt op je foto. Nu kijk je op oog-hoogte tegen de auto aan, en is het dus geen spannende foto meer. Maar dat is helemaal een kwestie van smaak! ;)


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #205 Gepost op: 10 september 2007, 21:23:42
Ziet er goed uit hoor. Maarr.... >:D als de chauffeur in de buurt was had ik hem gevraagd of 'ie 'm nog een meter of twee op wilde schuiven zodat je aan de achterkant van het voertuig ook niets storends ziet.  :|


brielle

  • Gast
Reactie #206 Gepost op: 11 september 2007, 17:54:15
oke bedankt voor jullie reacites! de chauffeur was niet in de buurt volges mij, ik heb hem niet gezien kwamhem(de ladderwagen) toevallig tegen ;)


weetje_hgl

  • geen hulpverlenings achtergrond, puur interresse.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 456
  • Aub, gebruik geen vaktaal, denk aan mij...;-)
Reactie #207 Gepost op: 1 oktober 2007, 20:24:02
Persoonlijk zou ik iets meer naar de zijkant gestapt zijn, (dus iets meer naar links met je camera richten, en dan misschien een stapje achteruit, nu is alleen de voorkant van het voertuig scherp, terwijl de achterkant ook mooi op de plaat kan komen te staan...
geen hulpverlenings achtergrond, puur interresse.


Jochem

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 19
Reactie #208 Gepost op: 8 oktober 2007, 23:02:29
Hoi, hier van mijn kant een foto...

Ik heb laatst een nieuwe auto gekocht, zaterdags op kunnen halen, en zondags de laatste mooie dag van het jaar (waarschijnlijk) foto's staan maken.
Ik heb er hier eentje waar ik graag van jullie commentaar op wil hebben hoe jullie de auto in deze positie (ik heb verschillende posities gehad, had in totaal 72 foto's ;))nog mooier op de plaat had kunnen krijgen.
Ik heb een Nikon D40 en had hem op de automatische instelling staan, omdat ik er nog niet uit kom met de andere instellingen met de juiste sluitertijden en diafragma's enzo...

[verwijderd door de beheerder]


Rolanddeg

  • Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,300
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Reactie #209 Gepost op: 8 oktober 2007, 23:29:05
Ik had hem sowieso van een stuk dichterbij genomen! dat de auto in het groen staat zie je toch wel... Nu ligt het accent meer op de omgeving met daarin een auto, terwijl dat eerder de auto als accent en het groen de omgeving zou moeten zijn... Standpunt is opzich wel oké, al had ik hem denk ik iets meer vanaf de neus gepakt (klein metertje naar links opschuiven ofo)