Tips, Tops & Truc's omtrent foto's !

Auteur Topic: Tips, Tops & Truc's omtrent foto's !  (gelezen 108607 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

Joris

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,491
Reactie #210 Gepost op: 9 oktober 2007, 13:26:48
Ik had sowieso een andere achtergrond gekozen (best belangrijk, ook al denken veel mensen van niet). Je auto is erg fel van kleur dus ik had dan iets neutralers genomen (tunneltje, viaduct o.i.d. iig iets met grijstinten). Probeer verder verschillende soorten foto's van je auto te nemen.

Veraf en dan ver inzoomen of juist dichtbij met de groothoek, doe verder wat details proberen. De belichting is opzich prima.  :)
343, never forget.


Jochem

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 19
Reactie #211 Gepost op: 9 oktober 2007, 21:25:48
Bedoel je zoietsmet verder inzoomen?  ;) Rolanddeg?

Ik vond het zelf wel mooi, om een natuurlijke achtergrond te nemen, omdat ik het wel een aardig contrast vond met de volle zon erop, maar dat is net wat smaken verschillen  ;) O0

Maarruh bedankt voor de reacties;)

Jochem

[verwijderd door de beheerder]


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #212 Gepost op: 9 oktober 2007, 21:38:09
Standpunt lijkt mij wel oké, alleen de achtergrond vind ik iets té vlak. Ik had gekozen voor iets meer kleurvariatie. Dat had je al bereikt door bijvoorbeeld een beetje blauwe lucht mee te pakken, of een klein stukje asfalt oid. . Maar het is zeker niet verkeerd!  ;)


brielle

  • Gast
Reactie #213 Gepost op: 11 oktober 2007, 17:40:28
HaakArmwagen 63-1

ben benield naar jullie kritiek O0


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #214 Gepost op: 11 oktober 2007, 21:39:05
Jammer dat de container er niet helemaal op staat, nu is het plaatje voor mij niet compleet...

(Niet dat mijn voertuigfoto's zo geweldig zijn hoor ::) ;))


Ferrari_F50

  • Gast
Reactie #215 Gepost op: 11 oktober 2007, 22:50:20
De histogram ziet er redelijk goed uit, maar ik vindt hem wat te donker. Je had hem ook een beetje bij kunnen werken, dan was de foto er mooier uit gekomen.


Bommie

  • Gast
Reactie #216 Gepost op: 14 oktober 2007, 22:51:32
Even wat vooraf, deze foto is gemaakt toen ik op de P46 zat (net boven de golf zie je mij staan fotograferen) die op volle snelheid voer, waardoor de spetters van de boeggolf mij voorbij vlogen. Zie foto van Limboke.
Limboke zat op de boot die ik geschoten heb (links op het achterdek) De foto"s zijn ongeveer gelijk geschoten.
Dus door omstandigheden (druppels en tegen de zon in) is deze foto zo ontstaan.
Ik vind het wel een grappig effect, wat jullie??








Ferrari_F50

  • Gast
Reactie #217 Gepost op: 21 oktober 2007, 20:34:06


Ik wil graag m'n gelijk halen bij mezelf dat de foto te donker is, wat vinden jullie?


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #218 Gepost op: 21 oktober 2007, 20:54:04
Vindt ik eigenlijk ook, maar ik denk dat je niet veel anders kunt. Het witte vlak is te groot en het is te zonnig weer. Dan krijg je dat. De kajuit en de boeg is te donker, terwijl de zijkant al aan z'n max. zit.


Gisteren had ik exact hetzelfde probleem >:( met een heli:
http://img211.imageshack.us/img211/3073/dsc1646na3.jpg

Heb 'm op toch ietwat op moeten halen want anders was met name de onderkant veel te donker. De zijkant van van de kist ís al aan het uitbijten. Kan dus nét (niet)...  :|


Mystique

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 360
Reactie #219 Gepost op: 21 oktober 2007, 22:14:17




Kom maar op met de kritiek ;)
*leegheid*