zeikerd.... gezien de andere foto's springen deze er juist uit
Jammer als je kritisch bent gelijk een zeikerd genoemt wordt..... Ach ja .... dan maar een zeikerd
Er komen zeker mooie beelden voorbij maar ook gewoon echt niets zeggende.... Volgens mij moet je als fotograaf altijd kritisch zijn naar je werk en altijd opzoek naar verbetering.... Een foto kan voor je zelf veel zeggen omdat je de context weet, maar voor mij als buitenstaander soms helemaal niets.... Het beeld moet een verhaal vertellen.
Sjoerd heeft een mooie reportage neer gezet, mooi beeld met de HW en het vuurwerk. Idd een beetje korrelig maar daar loop je tegen de beperkingen aan van je camera. @Sjoerd als je nu nog eens naar je beelden kijk en je mag de serie overmaken. Wat doe je anders???
Door het stellen van deze vraag ben je bezig met zelf reflectie en dat is erg belangrijk voor een fotograaf. Nogmaals probeer je te onderscheiden met je werk, wees divers, wees altijd nieuwsgierig, en wees kritisch naar je zelf en anderen......
Dan komen we tot een mooi inhoudelijk topic. En als je iets wil weten hoor ik het graag