Hmmm ook mij zegt de foto niet heel veel, ik kan hem niet plaatsen in een verhaal o.i.d. Een foto moet m.i. een verhaal vertellen. of mij als kijker het verhaal laten invullen.
Idd is het afhakken van ledematen wat storend in de foto, als het toch moet doen, net onder de gewrichten, knieën, ellebogen e.d. komt het minst storend over. In de situatie had je iets meer door de knieen moeten zakken om toch de persoon geheel op beeld te krijgen. Probeer het, daag je zelf uit! Door de volgende keer hier specifiek op te letten in het maken van je compositie
Ook al zijn er veel storende factoren in je omgeving, probeer ze te gebruiken, er mee om te gaan.... lastig maar wel een uitdaging. En publiek in beeld kan juist een bijdrage leveren aan je het verhaal wat je wil vertellen.
Ook al heb je een compact camera er zitten altijd instellingen op om je diafragma en sluitertijd zelf e bepalen, hierdoor kan je goed experimenteren, zoals zo vaak gezegd een goede pen schrijft nog geen goed boek.... wel makkelijker dat wel
Succes!