Wat wilde je vertellen? Er staan alleen maar auto's in de weg, een stapje naar rechts levert al een veel beter beeld op....
De heli zou ik niet eens durven plaatsen, we hadden volgens mij hier al diverse keren genoemd alleen scherpe foto's welke ook nog eens correct belicht zijn .......
probeer bij incident fotografie het verhaal te vertellen zodat kijkers welke niets van het incident weten, weten wat er gebeurd is, welke gevoelens horen er bij !
Succes!!! En gewoon blijven proberen!
Mwah...
1e ziet er bruikbaar uit. Wat aan de donkere kant, maar te gebruiken.
2e staat een tweetal auto's wat hinderlijk in de weg; foto draagt denk ik niet zo heel veel bij aan vertellen van het verhaal achter incident.
3e foto staat een boom zeeeer hinderlijk in de weg. Twee stappen naar rechts; dan kun je het bordje van het Rode Kruis erop nemen en tegelijk deel van incident mee op de plaat krijgen
4e. Is gewoon ontzettend bewogen en zit veel ruis in: niet bruikbaar.
De 1e is mooi, de 2e wel beetje bewogen, de 3e is heel mooi. en de 4e gewoon niet Maar wel goed voor de 1e keer!
Even een reactie op jullie reacties, alvast bedankt sowieso! De eerste foto is geplaatst bij De Gelderlander (regionaal dagblad van Gelderland)
http://www.gelderlander.nl/voorpagina/liemers/11660516/Zwaargewond-door-val-van-dak-kerk-Westervoort.ece De 2e foto had ik bewust gemaakt met de auto ervoor, gezien ik van mening ben dat ik geen slachtoffers op de foto wilt hebben, dit verbergt net de slachtoffer af maar zie je de hulpverleners aan het werk.
De 3e foto had ik eigenlijk een paar stappen naar links of rechts moeten doen, die zie ik nu ook en let ik ook meer op, maar toen (was de eerste keer dus) had ik er absoluut niet opgelet, helaas achteraf.
De 4e is inderdaad echt niet mooi, maar nadeel was dat die trauma in een compleet donker weiland lande. Maar inderdaad, verre van mooi.
En Bruin551, bedankt voor jouw reactie, daar heb ik echt wat aan, met jou zin: ''probeer bij incident fotografie het verhaal te vertellen zodat kijkers welke niets van het incident weten, weten wat er gebeurd is, welke gevoelens horen er bij !''
Volgende incidenten foto's plaats ik ook nog een keer hier, om te horen wat jullie er dan van vinden. (en of ik vooruit ga
)