0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.
Hij is inderdaad wat donker(zit een vrij hoge piek in je histogram bij de shadows en je highlights zijn leeg). Is gelukkig gemakkelijk aan te passen waardoor er iets meer "leven" in komt
Waarom heb je f/2.8 gebruikt, in combinatie met 1/500 en ISO 100? Die brandweermannen lopen niet zó snel
Waarom zou je een lagere sluitertijd nemen als je foto niet onderbelicht is? Lagere ISO kan niet. Hoger diafragma wel. Maar dat heeft niet echt bijster veel nut denk ik. De foto is wel scherp zo. Hogere F-stop betekend dat de gebouwen erachter ook helemaal scherp zouden worden. Dat vind ik niet direct een verbetering voor de foto.
Ik had 'm een beetje kleur mee gegeven. Nu lijkt het alsof men in zilveren pakken loopt. Dat was in ieder geval mijn eerste indruk.
Chris, wel een mooi beeld, in idd zoals gezegd is hij onderbelicht... Even door PS en je hebt een mooie plaat. Hou die F2.8 vast, en F2.0 met prima kan altijd. Ik fotografeer zelfs op F1.2, heb je wel een beetje techniek voor nodig om exact de scherpte op de juiste plek te houden :-)Succes!