Even de genoemde punten weerleggen of iets over zeggen.
Wat is dat nou voor een foto?!
Iets met olie op het wegdek wat glad wordt en dan moet de brandweer komen om de weg weer schoon te maken. Dus en melding Reinigen wegdek in het mooi dorp alhier, lag over een aardig stukje en op een busroute... maar ik suggereer verder niets. Redelijk vers want is vanmiddag rond de klok van 15:45 gemaakt.Om te beginnen met de minpunten:
-Alleen de voorkant van de eerste brandweerwagen is scherp. De rest is onscherp, vooral de brandweerdame achterin.
Klopt, niet op gelet eigenlijk. Gewoon alle focuspunten aan staan en dan pakt hij weleens een verkeerd puntje. En zou kunnen zeggen dat het mooi voor de scherptediepte is maar daarvoor is de rest niet onscherp genoeg. Waarom denk je dat die brandweerdame onscherp is, anders gaan jullie allemaal weer om een foto vragen waarop ze beter te zien is, ik ken jullie inmiddels wel een beetje! -Jammer dat de eerste wagen er niet helemaal opstaat, je hebt nu de zwaailampen gehalveerd. Wink
Het was mijn bedoeling (ja, er zat wat achter) om alleen de zijkant van de TS erop te hebben. Kwam alleen iets teveel op te staan, met croppen zou je er wel een leuke compo van kunnen maken. (denk ik)
Pluspunten:
-Die jongens die er aandachtig bij kijken is wel leuk gezien.
Er staat er in ieder geval eentje bij waarvan papa aan het werk is de rest wil denk ik ook brandweerman worden.De punten van Dirk zijn denk ik al wel beantwoord. Die koplamp.. had liever gezien dat deze achter de HV viel, trekt nu teveel de aandacht. Is er iemand die het aandurft de foto te bewerken tot een voor jezelf perfect resultaat en dan de handelingen erbij vermelden?