Dodelijk ongeval N207 - Leimuiden 01-11-2006

Auteur Topic: Dodelijk ongeval N207 - Leimuiden 01-11-2006  (gelezen 2426 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

mc1967

  • Gast
Gepost op: 1 november 2006, 06:05:05
00:50:16 01-11-06 12 G BRAN Prio 1 Esso Buisman (BOA-3) (**) PROVINCIALE WEG 20 LEIMUIDEN ( LMN ) Beknelling 66841 66887 66593

LEIMUIDEN - Een 18-jarige man uit Rijnsaterwoude is woensdagochtend vroeg om het leven gekomen door een eenzijdig auto-ongeluk bij Leimuiden op de N207 richting Alphen aan den Rijn. Dat heeft een woordvoerster van de politie meegedeeld.
Een 17-jarige passagier uit Leimuiden raakte gewond en is met onbekend letsel overgebracht naar een ziekenhuis. De bestuurder overleed ter plaatse.
De automobilist belandde in de middenberm, kwam vervolgens op de andere weghelft terecht en botste op een gastank in een weiland nabij een bezinestation. Hulpdiensten sloten de weg enige tijd af, maar de beschadigde opslagstank bleek geen gevaar op te leveren.


[verwijderd door de beheerder ivm opschoning attachments]




Joris

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,491
Reactie #1 Gepost op: 1 november 2006, 07:15:16
Zo wat een klapper.  :o Het is behoorlijk raak daar in Leimuiden de laatste tijd.  :-\
343, never forget.


basseman

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 678
Reactie #2 Gepost op: 1 november 2006, 12:12:48
Zo wat een klapper.  :o Het is behoorlijk raak daar in Leimuiden de laatste tijd.  :-\
Misschien is het een optie om bij rijopleidingen de cursisten eens te confronteren met o.a. dit soort beelden en erger. Ik heb het idee dat er een behoorlijke onderschatting is bij de gevolgen van een verkeersongeval.
'T is elke keer weer brandweer...


SIGMARTIJN

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 46
Reactie #3 Gepost op: 2 november 2006, 10:19:14
Misschien is het een optie om bij rijopleidingen de cursisten eens te confronteren met o.a. dit soort beelden en erger. Ik heb het idee dat er een behoorlijke onderschatting is bij de gevolgen van een verkeersongeval.

Dat is denk ik wel een idee, maar het bied geen oplossing, denk ik.

De jongeren nemen het voor kennisgeving aan. Als er dan met een aantal vrienden een stukje gereden word denken ze niet meer aan wat ze hebben gezien, ze zijn al druk zat met elkaar een oh ja, het verkeer ook nog  :-\
Als je met het antwoord kunt omgaan, kun je alles vragen