GRIP 1 Zeer grote brand bedrijfspand - Barneveld 3-11-2006

Auteur Topic: GRIP 1 Zeer grote brand bedrijfspand - Barneveld 3-11-2006  (gelezen 10302 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Firechief P

• Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #20 Gepost op: 3 november 2006, 16:27:53
Foto's online op www.dekok.brandweer.net

Firechief P

• Senior gebruiker
    • www.pjdekok.nl
Reactie #21 Gepost op: 3 november 2006, 16:36:18
Niets aan gecropt, wel iets met de kleuren gespeeld, was me iets te koud anders. Verder vind ik hem persoonlijk wel gaaf :D

Leuk is dat je duidelijk kunt zien waar meer en minder ervaring aanwezig is. (Dan is het toch goed om te zien dat de bevelvoerder genoeg ervaring lijkt te hebben ;) )

[verwijderd door de beheerder ivm opschoning attachments]

Gast48368

• Gast
Reactie #22 Gepost op: 3 november 2006, 16:43:22
Niets aan gecropt, wel iets met de kleuren gespeeld, was me iets te koud anders. Verder vind ik hem persoonlijk wel gaaf :D

Leuk is dat je duidelijk kunt zien waar meer en minder ervaring aanwezig is. (Dan is het toch goed om te zien dat de bevelvoerder genoeg ervaring lijkt te hebben ;) )

erg leuke foto !  ;) :)

SIGMARTIJN

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #23 Gepost op: 3 november 2006, 17:04:31

Inderdaad hele mooie foto's, vooral die langs de hoogwerker genomen is...

Maar waaraan kun je dan zien waar meer en waar minder ervaring aanwezig is geweest?

Martijn
Als je met het antwoord kunt omgaan, kun je alles vragen

Firechief P

• Senior gebruiker
    • www.pjdekok.nl
Reactie #24 Gepost op: 3 november 2006, 17:30:25
Maar waaraan kun je dan zien waar meer en waar minder ervaring aanwezig is geweest?

Het verschil in kleur van de helmen, de helm van de bevelvoerder is veel meer gekleurd (en dus onderhevig geweest aan rook/vuur/warmte) dan die van de anderen.

(maar kan natuurlijk ook dat ze net nieuwe helmen hebben :D )

Just'in

• Forum gebruiker
  • HBT / brandweerduiker
    • Brandweer Zaanstad Kring 7
Reactie #25 Gepost op: 3 november 2006, 17:43:31
Of dat de bevelvoerder ze helm niet schoonmaakt na het hebben van hittegewening of realistisch oefenen... En persoonlijk staat zo'n mooie maagdelijk witte helm ook veel mooier/netter 8) (bijv. bij een HV inzet...)
"There is no higher honor than human service. To work for the common good is the greatest deed."

Kees ZHZ

• Senior gebruiker
  • Ambulancezorgbegeleider
    • Enkele foto's op mijn site
Reactie #26 Gepost op: 3 november 2006, 18:53:36
tjonge in Barneveld is het ook altijd prijs hoor! moeten ze niet gaan kijken naar pyromanen?
Gaat het niet zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat.

Firechief P

• Senior gebruiker
    • www.pjdekok.nl
Reactie #27 Gepost op: 3 november 2006, 19:07:30
tjonge in Barneveld is het ook altijd prijs hoor! moeten ze niet gaan kijken naar pyromanen?

Waarom? dit is nu de tweede dit jaar, kan toch een keer gebeuren? Veenendaal heeft er ook 2 gehad dit jaar. Daarvoor 10 jaar niet ofzo.

Denk niet dat we bij een tweede grote brand in een gemeente gelijk moeten gaan roepen dat er een pyromaan actief is....

Kees ZHZ

• Senior gebruiker
  • Ambulancezorgbegeleider
    • Enkele foto's op mijn site
Reactie #28 Gepost op: 3 november 2006, 19:12:00
Waarom? dit is nu de tweede dit jaar, kan toch een keer gebeuren? Veenendaal heeft er ook 2 gehad dit jaar. Daarvoor 10 jaar niet ofzo.

Denk niet dat we bij een tweede grote brand in een gemeente gelijk moeten gaan roepen dat er een pyromaan actief is....
Tjaa het is gewoon een losse gooi van me maar wees eerlijk Barneveld is bekend geworden ondanks de grote branden!!
Gaat het niet zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat.

NikonDirk

• Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #29 Gepost op: 3 november 2006, 19:13:36
Bijvoorbeeld?