Brandweervoertuig betrokken bij aanrijding - Almelo 02-11-2006

Auteur Topic: Brandweervoertuig betrokken bij aanrijding - Almelo 02-11-2006  (gelezen 4197 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Ultimato

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 860
Reactie #10 Gepost op: 8 november 2006, 19:11:43
Hierbij een foto ;)

http://img293.imageshack.us/img293/669/img5108ox8.jpg

zit er nu een blauwe flitser IN de koplamp gemonteerd?
Politie Aspirant niveau 4


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #11 Gepost op: 8 november 2006, 19:17:45
Met deze vraag is Ger@rd niet blij ;)

Maar ik heb geen idee.
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Ultimato

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 860
Reactie #12 Gepost op: 8 november 2006, 21:06:54
Met deze vraag is Ger@rd niet blij ;)

Maar ik heb geen idee.
jaajaa img tags zijn al weg  ::)
Politie Aspirant niveau 4


RalfW

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,795
Reactie #13 Gepost op: 8 november 2006, 23:45:09
neee, ik zag hem vanmorgen aan komen rijden bij het ongeluk op de hospitaalweg... de balk flitst en er zit een twee toon sirene op... verder niets


neb

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 80
Reactie #14 Gepost op: 9 november 2006, 00:14:56
Finkers zei het al, in Almelo is altijd wat te doen.

Grootnisse oet Hengel


Twentenieuws-Almelo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 655
  • Schat je pieper gaat schat!!! Wakker worden.
    • www.larofotoservice.nl
Reactie #15 Gepost op: 9 november 2006, 09:09:00
neee, ik zag hem vanmorgen aan komen rijden bij het ongeluk op de hospitaalweg... de balk flitst en er zit een twee toon sirene op... verder niets

Ik hoorde hem alleen aankomen lag nl onder die auto klonk net als de 1201 oeps moet nu zeggen 1101........,later zag ik hem inderdaad staan
Met nog een groot compliment aan de hulpdiensten die nog geen 5 minuten na de melding al tp waren.

Een Almeloos echtpaar is woensdagmorgen 8 november omstreeks 09.25 uur gewond geraakt bij een aanrijding op de Hospitaalweg in hun woonplaats.
De 81-jarige vrouw, met naast zich haar 84-jarige man, reed met hun auto over de Hospitaalweg in de richting van de Paradijsweg. Ondanks hun plaatselijke bekendheid en om nog onbekende reden, reed de bestuurster bij een afsluiting door middel van enkele paaltjes, rechtdoor tussen twee paaltjes door en kwam regen een boom tot stilstand. De auto kwam hierdoor op zijn kant te liggen. Politiemensen konden met behulp van enkele toegesnelde omstanders de auto tegenhouden en zo voorkomen dat de auto verder door zou rollen. De brandweer kwam ter plaatse en haalde het dak van de auto zodat het echtpaar door een ambulance met onbekend letsel kon worden overgebracht naar het ziekenhuis.    
Bron : politie twente