Politie koopt 6700 auto's gezamenlijk in

Auteur Topic: Politie koopt 6700 auto's gezamenlijk in  (gelezen 7283 keer)

0 gebruikers (en 10 gasten bekijken dit topic.

NikonDirk

• Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #20 Gepost op: 21 januari 2007, 12:11:16
Amsterdam-Amstelland rijdt natuurlijk al járen achtereen VW.. :)

Carv

• Senior gebruiker
Reactie #21 Gepost op: 21 januari 2007, 13:52:00
Ben eerder benieuwd naar de V50`s die hebben we nog niet in het straatbeeld zien rijden.

Wie heeft de primeur en spot zo`n volvo als eeste ? ;)

7194

• Senior gebruiker
Reactie #22 Gepost op: 21 januari 2007, 14:10:20
Hmm, ik voel een wedstrijdje om de eer....  8)

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #23 Gepost op: 21 januari 2007, 14:17:06
Hier rijd nu wel weer een nieuwe Golf, een vorige (ook type 5) is naar Amsterdam gegaan, die er een plat hadden gereden.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

7194

• Senior gebruiker
Reactie #24 Gepost op: 21 januari 2007, 16:15:53
Kreeg net een tip dat er één in de regio Utrect moet rijden... Een volvo dan he.  ;)

blauwblauw

• Senior gebruiker
  • I Love Edge
Reactie #25 Gepost op: 13 februari 2007, 12:43:49
En TOCH vind ik het vreemd dat er nog nergens Golfje's & Volvo's opduiken. Mochten de eerdere berichten kloppen dan hadden we deze al lang her en der moeten zien instromen.

Ik vind trouwens het aanbesteden van Politie voertuigen met als reden meer eenheid & eenduidiger beeld nergens opslaan als er maar een contract wordt afgesloten voor 3jr. Wil men dat doel bereiken sluit dat een contract af voor minimaal 10jr.

Zo bereik je dat doel nooit en werk het alleen maar averechts met iedere 3 jaar een nieuwe aanbesteding.

NikonDirk

• Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
Reactie #26 Gepost op: 13 februari 2007, 12:54:25
Inderdaad vreemd ja. Voor wat betreft jou opmerking over de tienjarige contracten ben ik blij dat ze dat niet doen. Anders valt er helemáál zo weinig nieuws te fotograferen 8). Vwb. de korte tijdsduur: de gedachten erachter is dat het Rijk anders té lang dezelfde autofabrikanten "sponsort" en de anderen merken geen kans krijgen.  :|

blauwblauw

• Senior gebruiker
  • I Love Edge
Reactie #27 Gepost op: 13 februari 2007, 13:06:51
Inderdaad vreemd ja. Voor wat betreft jou opmerking over de tienjarige contracten ben ik blij dat ze dat niet doen. Anders valt er helemáál zo weinig nieuws te fotograferen 8). Vwb. de korte tijdsduur: de gedachten erachter is dat het Rijk anders té lang dezelfde autofabrikanten "sponsort" en de anderen merken geen kans krijgen.  :|

Dan kun je het beste gewoon houden zoals het vroeger was.

Korps bepaalt zelf met welk merk ze rijden, dan heb je ook eenheid & eenduidig beeld maar dan per korps en niet landelijk. Omdat ieder korps zijn eigen merk kiest en daardoor de meeste grote merken wel aanbod komen in nl kan men ook niet zeggen dat bepaalde merken door de overheid worden "gesponsort"

Nee, privatiseren/aanbesteden/consesie's: ik vind het maar niks!

NikonDirk

• Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
Reactie #28 Gepost op: 13 februari 2007, 13:15:20
Is niet helemaal waar: de Korpsen kunnen kiezen uit vooraf geslecteerde merken. Maar wat mij betreft gaat de markt weer helemaal open. Dan kan iedere afdeling voor zich een specifiek voor hun geschikt voertuig kiezen... 8)

Ron-Almere

• Gast
Reactie #29 Gepost op: 13 februari 2007, 19:52:44
Ben eerder benieuwd naar de V50`s die hebben we nog niet in het straatbeeld zien rijden.

Wie heeft de primeur en spot zo`n volvo als eeste ? ;)

Ik denk dat het Amsterdam-Amstellandd is ;D
Het regionaal Milieuteam rijdt al met de V-50 in burger uitvoering.