Politie is op de hoogte, maar niet van mij prive maar van onze wijk.
Laatst nog in de zomer waren we op een grasveld met de vriendenkring aan het voetballen.
Op een gegeven moment staat zo'n joch (buitenlandse afkomst) midden in het veld met zn kruis van zn broek op zn knieen.
Als een teamgenoot langs loopt word hij zomaar getackelt, waarna meteen een reactie komt van zijn broer.
Dit pikt hij natuurlijk niet, het zal niet, en begint tegen hem te duwen en te duwen en uit te schelden enz.
Natuurlijk zegt die gene die word lastig gevallen dat hij moet stoppen en dat hij van hem moet afblijven.
Toen kreeg hij een klap en sloeg terug (zelfverdediging) waarna een paar van onze team genoten meteen mee gingen helpen.
Maar wat bleek nouw, achter de bosjes van het voetbalveld zaten de vrienden van die sukkel, dus die kwamen aan gerend en sloegen er op los. Ik ben weg gelopen omdat er ook nog kleine kinderen mee waren voetballen dus die heb ik uit het zicht gezet.
Het liep zo uit de hand dat het echt in rug trappen was, met vollevuisten op elkaars bek etc. etc.
Maar iemand zag dat er eentje een boksbeugel had aan zijn hand en toen zijn ze meteen weg gelopen gelukkig, want anders had er eentje het wel kunnen schudden... :|
Maar een van die sukkeltjes woont bij mij weer eens toevallig bij mij in de straat. En ook in de zelfde straat waarmee hij op de vuist is gegaan. Die worden nog lastig gevallen door die sukkel maar de laatste keer was nadat die vriend van me die sukkel recht op zijn neus heeft geslagen met vollevuist, en terecht... Opruimen die handel.
Ik wil niet racistisch zijn (Terwijl ik wel soms tot regelmaat zo denk) maar het waren alleen maar sukkeltjes van buitenlandse afkomst.
En ze kwamen onze gezellige avond verpesten omdat hun zelf met elkaar geen plezier kunnen maken dus gaan ze maar mede burgers lastig vallen en op de vuist gaan.
Wat een zooitje.....
Weer zo'n typisch voorbeeldje.... Hier weet de politie wel van maarja, wat doet de politie?
helmaal niks, geen buurt controles of wat anders alleen maar boetes uit delen voor een paar km per uur te hard.
Gr. Niels