Alleen Licht signalen

Auteur Topic: Alleen Licht signalen  (gelezen 13891 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

scootermuis

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 19 november 2006, 16:28:42
Ik heb zelfs een keer meegemaakt dat:

Ik woon aan een pleintje.
het was op een avond rond 23:50 en er reed toen een politieauto om het pleintje heen met blauw blauw en de sirene aan,
Maar hij reed langzaam. op het einde van het rondje zette hij alles uit.

Ik vraag me dan af bij welke meldingen zoiets gedaan wordt?


Gr Scootermuis.


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #11 Gepost op: 19 november 2006, 16:31:56
Misschien was hij/zij onderweg naar iets, en bleek later niet meer nodig te zijn ;)


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #12 Gepost op: 19 november 2006, 16:55:24
Heb vorige keer ook het volgende gezien, was ook savonds, politie komt aanrijden bij een kruising, stoplicht gaat op rood, blauw blauw en sirene aan, kruising over, blauw blauw en sirene uit  ::)


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #13 Gepost op: 19 november 2006, 17:00:00
Volgens mij is dit al diverse keren uitvoerig beantwoord door de profs. Bovenstaand is allemaal mogelijk en toegestaan  ;)


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #14 Gepost op: 19 november 2006, 19:14:23
Volgens mij is dit al diverse keren uitvoerig beantwoord door de profs. Bovenstaand is allemaal mogelijk en toegestaan  ;)

Idd, kan allemaal. En zolang je niet het hele verhaal weet is het gewoon erg moeilijk om te oordelen. Kijk als ik beslis om het clublied niet aan te zetten heb ik daar een goede reden voor(bvv inbraak heterdaa, een overval enz). Let wel op ik zal me ter aller tijden moeten verantwoorden als het fout gaat waarom ik bepaalden dingen heb gedaan. Er zijn de afgelopen jaren verschillende hulpverleners(brandweer,politie,ambulance) veroordeeld voor roekeloos rijden tijdens een spoed opdracht. Dus dan worden ze er echt wel op afgerekend.

mvg


Mark644

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 787
  • Geïnteresseerde buitenstaander
Reactie #15 Gepost op: 22 november 2006, 20:39:46
Of misschien om de mensen niet uit hun slaap te halen s´nachts.

Lekker belangrijk..  :-X


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #16 Gepost op: 22 november 2006, 21:53:05
Als je regelmatig klachten krijgt op een traject, en het is zonder gevaar om ff je sirene uit te doen, kan dat zeker schelen.

Hoewel ik ook  vind niet zeuren, maar als je elke nacht een luchthoorn naast je nest hoort word je ook niet vrolijk :|


HulpverleningsWeb

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 290
    • HulpverleningsWeb
Reactie #17 Gepost op: 22 november 2006, 21:55:49
Nou ik zit langs de route van de Ambulance. Ik heb er opzich weinig last van. Je hoort ze na loop van tijd niet eens meer.


Mark644

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 787
  • Geïnteresseerde buitenstaander
Reactie #18 Gepost op: 22 november 2006, 22:02:17
Hoewel ik ook  vind niet zeuren, maar als je elke nacht een luchthoorn naast je nest hoort word je ook niet vrolijk :|

Nou ik kan er niet echt medelijden mee hebben. Wat hebben die mensen het toch zwaar dat ze 's nachts eens wakker worden van een luchthoorn. Echt een prima voorbeeld van de 'eigen-ik-eerst'-maatschappij van tegenwoordig  ;)


Robin Hundman

  • Gast
Reactie #19 Gepost op: 22 november 2006, 22:06:12
Nou ik kan er niet echt medelijden mee hebben. Wat hebben die mensen het toch zwaar dat ze 's nachts eens wakker worden van een luchthoorn. Echt een prima voorbeeld van de 'eigen-ik-eerst'-maatschappij van tegenwoordig  ;)

Wat heeft het nou voor zin om die toeter erop te gooien als het niet nodig is?