Dat dit zeker riekt naar buiten proportioneel verbaal geweld naar hulpverleners is duidelijk.
Het verkeerde signaal zou zijn als er in het vervolgtraject geen aangifte zou zijn gedaan.
En met betrekking tot knuppel, neerhalen, boeien en wat al niet meer zij - ik erken dat dat heel lekker werkt op je onderbuikgevoel.
Het zou in dit geval alleen averechts gewerkt hebben. Politie mishandelt slachtoffer verkeersongeluk - gehaaide advocaat - veel herrie in de media en uiteindelijk heb je het als agent dus helemaal verkeerd gedaan.
Dit was op dat moment de betere actie en wat dat betreft vind ik dit tekstboekmateriaal voor op de academie voor het stukje mentale weerbaarheid - in welke situatie laat je je wel verrot schelden zonder daarbij door te pakken en in welke situatie doe je dat niet?
En jullie kennen mij. Ik ben niet vies om bij tijd en wijle te roepen om door te pakken. Maar echte professionals verliezen nooit uit het oog waar ze ergens voor komen. Voor die $%$&@#@^van een #%^@%&%# die op zijn plaat is gegaan.