Wie gebruikt de Infostream al?

Auteur Topic: Wie gebruikt de Infostream al?  (gelezen 61491 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

muistroom

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 955
Reactie #270 Gepost op: 11 juni 2006, 10:28:27
Gingen ze "zomaar" stuk?Of is er moedwillig geprobeert ze stuk te krijgen.Toch vreemd dat ik legio berichten heb van mensen die zowel de oude Xstream hebben gehad en inmiddels de nieuwe hebben.Waar niets mee aan de hand is,geen gebroken schermen.Wordt het toch eens tijd om naar de drager van dat ding te kijken,en wellicht de drager zelf op te laten draaien voor de schade aan de pager.Het zou me niets verbazen als in ene de schade gevallen meteen tot 0 dalen  ::)

Ongelofelijk dat er nog steeds mensen zijn die in deze dinky toy rommel geloven!
Ik ben zuinig om mijn oude info stream, buiten dat ik al wat alarmeren heb gemist piept dit ding nu regelmatig of ik hem steeds uit de houder haal terwijl dit niet het geval is.
Die nieuwe dingen krijgen we half juli, van de week iemand gesproken die dat ding al heeft zijn scherm lag er ook al weer bijna af.

De oude analoge piepers hadden wij totaal geen problemen mee en ook diegene die bij ons zelf een pieper hebben gekocht hebben geen problemen.
dat bewijst m.i. dat het aan de pieper ligt en niet aan de drager!


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #271 Gepost op: 11 juni 2006, 10:35:48
Ongelofelijk dat er nog steeds mensen zijn die in deze dinky toy rommel geloven!
Ik ben zuinig om mijn oude info stream, buiten dat ik al wat alarmeren heb gemist piept dit ding nu regelmatig of ik hem steeds uit de houder haal terwijl dit niet het geval is.
Die nieuwe dingen krijgen we half juli, van de week iemand gesproken die dat ding al heeft zijn scherm lag er ook al weer bijna af.

De oude analoge piepers hadden wij totaal geen problemen mee en ook diegene die bij ons zelf een pieper hebben gekocht hebben geen problemen.
dat bewijst m.i. dat het aan de pieper ligt en niet aan de drager!
Heb ik ergens beweert dat ik in die pagers geloof?Dat maak jij er zelf van.  ::)
Maar het staat als een paal boven water dat ik van meerdere mensen goede reacties heb gehad over die Xstream,en dat zaken als gebroken schermpjes in veel gevallen aan de drager zelf ligt.En die meerdere mensen komen uit diverse regio,s.
Dan die gemiste oproepen.Ook met het analoge systeem mis je wel eens een oproep, ::)


zwaailampmaker

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 976
  • R & D- OGS
Reactie #272 Gepost op: 11 juni 2006, 15:28:53
de infostreams die stuk zijn gegaan zaten onder normale omstandigheden in de bijgeleverde leren houder, de construktie van de ''x-tream 3'' is zeker mechanisch nog niet veel verbeterd, het grote scherm in combinatie met de dunne kast, niet robuust genoeg is het probleem.
ben er niet afhankelijk van, krijg ook geen steekpenningen van andere leverantciers, ben gewoon onpartijdig en geef uitsluitend weer wat er bij ''de brandweer'' wordt geconstateerd. ;)
Nemo me impune lacessit


Firefighter Peter

  • Bevelvoerder
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 296
  • Firefighter Peter
Reactie #273 Gepost op: 23 oktober 2006, 13:17:11
Voor de infostream pager zijn er nieuwe clips en lederen houders. iets betere kwaliteit.

Zie http://felkers.punt.nl voor fotos
Spoed komt meestal door voorafgaande traagheid


paul_hartog

  • Gast
Reactie #274 Gepost op: 3 januari 2007, 19:24:29
is die x stream eigelijk ook beschikbaar voor particulieren???


Nozzle

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 234
Reactie #275 Gepost op: 3 januari 2007, 19:54:39
is die x stream eigelijk ook beschikbaar voor particulieren???
Nee, de Infostream is niet beschikbaar voor particulieren. Dat particulieren hem soms wel in bezit hebben is een ander verhaal.


Pleegkundige

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 511
  • Ambuvpk i.o
Reactie #276 Gepost op: 3 januari 2007, 22:32:43
Als particulier zou ik deze ook helemaal niet willen hebben. Dan zou ik liever wachten tot de Galaxy ook voor particulieren te krijgen is.
Ambulanceverpleegkundige i.o | CCU verpleegkundige │ MC verpleegkundige │ PHTLS │ ALS │ Burgerhulpverlener Hartveilig Wonen │ Veluwse Wens Ambulance


Nozzle

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 234
Reactie #277 Gepost op: 4 januari 2007, 04:59:45
Als particulier zou ik deze ook helemaal niet willen hebben. Dan zou ik liever wachten tot de Galaxy ook voor particulieren te krijgen is.
En dat is is nòg een ander verhaal.....


water-spotter

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 159
Reactie #278 Gepost op: 4 januari 2007, 10:47:06
meschien stel ik een vraag die al eerder aan bod is geweest .
maar krijgen de gebruikers na de x stream al weer een andere door k & H ???
hulpdiensten-spotter