Motor orgaantransport

Auteur Topic: Motor orgaantransport  (gelezen 9206 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #10 Gepost op: 26 november 2006, 22:59:10
Een stuks BMW en één stuks Yamaha. Is inderdaad om de aanrijtijden te verkorten. Ze zullen bereden worden door een pleeg (in Haaglanden rijdt de OvD-G erop), en zullen voor de ambu uitrijden. Als de ambu niet nodig blijkt te zijn (pleistertje plakken), kan de ambu elders worden ingezet. Tja, je moet wat als je van 20 naar 9 posten bent gegaan......
greetz,  Enrique


DanielB

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 28 november 2006, 08:15:08
Ziet er mooi uit!

Ik zou als zijnde het ministerie van Verkeer en Waterstaat de striping echter niet goedkeuren; het lijkt veel te veel op die van de politie.

Hier trouwens een interessant stukje op hun site: http://www.addmedical.nl/nl-medimotor.html

Alleen draagt deze geen jasje van primaire striping :)


Wilfred.

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 28 november 2006, 12:20:58
Mooie motor....


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #13 Gepost op: 28 november 2006, 12:35:32
Alleen draagt deze geen jasje van primaire striping :)

Dat maakt niet uit. Het gaat om de vorm of de stijl van de striping. Als jij de kleuren paars met roze wil gebruiken, is het alsnog verboden de stijl van de BIZA striping te gebruiken. :)

Deze striping lijkt inderdaad niet op de primaire politiestriping, echter wel op de secundaire. Een witte motorfiets met blauwe strepen zal men in eerste instantie denk ik aanzien voor politie. :)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Gast

  • Gast
Reactie #14 Gepost op: 28 november 2006, 14:58:29
Ik ken de man van Add-Medical, reken maar dat voor wat betreft kleuren, striping, verlichting en die zaken hij alles tot in de kleinste puntjes van de contracten en vergunningen geregeld heeft ;)

Mooie foto trouwens, een balk die ik voor ze gemaakt heb staat toch netjes op het dak van die auto !


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #15 Gepost op: 28 november 2006, 15:51:23
Ik ken de man van Add-Medical, reken maar dat voor wat betreft kleuren, striping, verlichting en die zaken hij alles tot in de kleinste puntjes van de contracten en vergunningen geregeld heeft ;)

Daar twijfel ik niet aan, want bij onrechtmatig geruik ben je flink de sigaar. Ik blijf echter bij mijn mening ;)

En die balk staat mooi hoor René :P
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Koelman

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 159
    • Brandweer Beverwijk
Reactie #16 Gepost op: 28 november 2006, 16:58:27
Daar twijfel ik niet aan, want bij onrechtmatig geruik ben je flink de sigaar. Ik blijf echter bij mijn mening ;)

En die balk staat mooi hoor René :P

Er zit blauw-blauw op, dus zal het wel een prioriteitsvoertuig zijn  ;) En volgens mij moet je daar voor opzij, dus als mensen deze voor een politiemotor, dus een hulpverleningsvoertuig, aanzien, is dit alleen maar beter imho!  :)


RalfW

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,795
Reactie #17 Gepost op: 28 november 2006, 19:44:28
lijk mij eigenlijk niet meer dan logisch dat orgaan transport met feestverlichting en clublied mag rijden...

stel je voor dat je een hart nodig hebt.. ze hebben er 1... die moet van groningen naar maastricht... lijk me wel zo makkelijk dat ze als voorrang door moge rijden...


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #18 Gepost op: 28 november 2006, 20:41:16
Er zit blauw-blauw op, dus zal het wel een prioriteitsvoertuig zijn  ;) En volgens mij moet je daar voor opzij, dus als mensen deze voor een politiemotor, dus een hulpverleningsvoertuig, aanzien, is dit alleen maar beter imho!  :)

Het gaat niet om het feit of het voertuig gemakkelijk door het vekeer heen komt, maar om eventuele verwarring ;)
De hulpverlener zal het verschil wel zien, maar de leek misschien niet direct.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Gast

  • Gast
Reactie #19 Gepost op: 28 november 2006, 20:42:46
Ik denk dat je blauwblauw eerder ziet (en opvalt) dan de blauwe strepen die misschien verward kunnen worden met andere hulpdiensten.

De leek ziet volgens mij BLAUW en associeert dat met een hulpdienst, niet de strepen!