Nieuws rondom Joran van der Sloot / vermissing Natalee Holloway/moord Stephany Flores

Auteur Topic: Nieuws rondom Joran van der Sloot / vermissing Natalee Holloway/moord Stephany Flores  (gelezen 45967 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

harold

  • Gast
Vanavond om 21.00 is er op SBS-6 een extra lange afleverening van Peter R. de Vries over de verdwijning van de Amerikaanse scholiere Natalee Holloway op Aruba.

Nu wil ik het heel graag zien, maar ik zit in Belgie en hier vangen we alleen maar Nederland 1, 2 en 3.
Zou iemand het voor mij kunnen opnemen en het voor een zacht prijsje willen opsturen?

Het is vanavond al...
Stuur aub een PM-tje als je het ziet zitten.




harold

  • Gast
Anybody? :-\


dino

  • Gast
Sorry Harold lees het nu pas, ik hoop dat iemand anders het wel eerder heeft gelezen en voor je heeft opgenomen.


Lemmen

  • Bevelvoerder - Instructeur
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 79
Daarnet een tekstbalk bovenin SBS 6:

Peter R de Vries lost zaak Holloway op, om 18.15 een extra uitzending in Hart van Nederland

later meer...


Joris

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,491
Ik ben benieuwd....
343, never forget.


jadjong

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 557
Oplossen vind ik wel een erg groot woord.

Nieuwe aanwijzingen in zaak-Holloway
Uitgegeven: 31 januari 2008 16:49
Laatst gewijzigd: 31 januari 2008 16:50

ORANJESTAD - Justitie op Aruba onderzoekt nieuwe aanwijzingen over de verdwijning van de Amerikaanse tiener Natalee Holloway in mei 2005.
 
Het Openbaar Ministerie (OM) op Aruba liet donderdag weten onder meer informatie van misdaadverslaggever Peter R. de Vries te hebben ontvangen.  

Belangrijke informatie

"Deze informatie kan in belangrijke mate bijdragen aan de oplossing van het mysterie rond de verdwijning van Natalee Holloway", aldus justitie.

De zaak-Holloway werd in december gesloten, maar het OM is sindsdien doorgegaan met het onderzoeken van relevante informatie.

http://www.nu.nl/news/1416544/13/Nieuwe_aanwijzingen_in_zaak-Holloway.html


strongbow

  • Iets met een grote gele bus
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 879
  • Don't worry, be happy!
Zou een verborgen camera actie zijn geweest waar maanden aan is gewerkt.

Zondag extra lange, speciaal ingelaste uitzending. Ma Holloway is nu op uitnodiging van PRdV in Nederland.

Bron: AD
Rust zal je redden....  BLS/AED/PBLS instructeur


Lemmen

  • Bevelvoerder - Instructeur
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 79
PERSBERICHT

31 januari 2008

JUSTITIE OPENT NIEUW ONDERZOEK NA UNIEKE
VERBORGEN CAMERA-ACTIE

PETER R. DE VRIES LOST VERDWIJNING NATALEE HOLLOWAY OP

A.S. ZONDAG EXTRA LANGE UITZENDING OP SBS 6

Misdaadverslaggever Peter R. de Vries lost zondagavond, vanaf 21.30 uur in een speciale, extra lange uitzending op SBS 6, de verdwijning van Natalee Holloway op waar Nederland, Aruba en de Verenigde Staten al bijna drie jaar van in de ban zijn. De Vries is afgelopen week teruggekeerd van Aruba, waar hij de justitie-autoriteiten heeft ingelicht over zijn onthullende bevindingen. Het Openbaar Ministerie is direct een nieuw onderzoek begonnen.

- VERBORGEN CAMERA-ACTIE -
De oplossing van de zaak is te danken aan een ingenieuze verborgen camera-actie, waar door het programma van Peter R. de Vries maanden aan is gewerkt. SBS 6 zendt zondagavond vanaf 21.30 uur een speciaal ingelaste, extra lange uitzending van bijna twee uur uit, waarin de ontknoping van dit verdwijningsmysterie gedetailleerd uit de doeken wordt gedaan.

- MOEDER NATALEE BIJ PETER -
De moeder van Natalee Holloway, Beth Twitty, is op uitnodiging van Peter R. de Vries in Nederland en is door hem vandaag op de hoogte gebracht van de doorbraak. Tot de uitzending, zondagavond 3 februari a.s. om 21.30 uur op SBS 6, zullen er geen aanvullende inhoudelijke mededelingen worden gedaan.

Peter R. de Vries, misdaadverslaggever
Zondag 3 februari 2008, 21.30 uur op SBS 6

Voor meer informatie:
Peter Schouten: 035 - 539 99 37 / 06 - 22 60 07 83 / peter.schouten@endemol.nl


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Gaat hij nu ook bij CNN/Oprah verschijnen....  ::) ::) ;D


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993