Nieuws rondom Joran van der Sloot / vermissing Natalee Holloway/moord Stephany Flores

Auteur Topic: Nieuws rondom Joran van der Sloot / vermissing Natalee Holloway/moord Stephany Flores  (gelezen 45167 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168


JarnoF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
  • Geïnteresseerd in de hulpverlening
    • JarnoFlinkers.nl
Ik ben blij dat ze deze jongenschoft gepakt hebben. Er zijn natuurlijk veel mensen die hem dood willen zien/hebben, maar dat brengt geen uitkomst.

Nu zal er misschien ook duidelijkheid komen over Natalee, want hij kan zich hier denk ik niet meer uitlullen, aangezien hij in Peru niet bepaald vrienden heeft en de vader van het slachtoffer des te meer.


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
V.w.b. financiële bijstand hoeft Joran zich den ik geen zorgen te maken, ook (zeker) niet na de dood van zijn vader. V.w.b. Natalee: Joran zal op slot blijven zitten. Nogmaals: ben benieuwd naar de staartjes van dit verhaal. We gaan het meemaken... ::)


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
De komende tijd zal hij in ieder geval met zijn staart tussen de benen blijven "zitten".  O0


Dokterswacht

  • fotograaf/AED bediener
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 691
V.w.b. financiële bijstand hoeft Joran zich den ik geen zorgen te maken, ook (zeker) niet na de dood van zijn vader.

Dat  wil niet zeggen dat hij in zijn nieuwe Zuid Amerikaanse verblijf daarover kan beschikken. En heel veel vrienden zal hij niet hebben die zo nu en dan een bundeltje geld kunnen brengen.

Nee, de heer van der S. is nu getruikeld in een gebied van de wereld waar hijh dat beter niet had kunnen doen. Hij hoeft niet op mededogen en procedurefoutjes te rekenen.


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Nee, de heer van der S. is nu getruikeld in een gebied van de wereld waar hij dat beter niet had kunnen doen. Hij hoeft niet op mededogen en procedurefoutjes te rekenen.

De komende tijd zal hij in ieder geval met zijn staart tussen de benen blijven "zitten".  O0

Zitten, okee. Maar hij zal lang niet onderaan staan, in rang. Joran zal eerder de ''touwtjes in handen'' krijgen, in een buitenlandse bajes...


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Ik weet niet hoe de "mede-bewoners" van zijn toekomstige appartementencomplex tegenover onschuldige mensen moordenaars staan. Zou best wel eens kunnen dat hij daarvoor 0,0 aan respect krijgt en gewoon op moet passen...


JarnoF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
  • Geïnteresseerd in de hulpverlening
    • JarnoFlinkers.nl
Wanneer zal blijken dat hij zijn laatste slachtoffer heeft bedwelmd, om haar daarna te verkrachten (zonder sporen achter te laten, omdat door de GHB de vrouw losser/ontoerekeningsvatbaar wordt) en hij wordt ervoor veroordeeld, zal hij het er zeer moeilijk krijgen. Verkrachters staan in de meeste gevallen onderaan in de keten. Het enige geluk dat hij heeft, is het feit dat het volwassen vrouwen waren, anders zou hij de eerste dag waarschijnlijk niet overleven.


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Jullie lepelen leuk de Nederlandsche gevangeniscultuur op.

We hebben het nu over een Zuid Amerikaanse gevangenis, met een rijke ''grazy'' Dutchman aan het roer. Eentje met geld en naam. Eentje  die zogenaamd iedereen te slim af is geweest; van CIA tot FBI, tot aan Bush toe. (althans, er is over gesproken tot in de hoogste kringen) Het is simpelweg niet te vergelijken met een veroordeelde pedo in een Hollandse bajes.


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Hij zou daar -als hij schuldig bevonden word- wel eens 25 jaar kunnnen gaan brommen...  8)