http://www.fr-training.nl/
Zag gisteren een auto (Fiat busje) van hun voor het verkeerslicht staan. De voorkant had gewoon Politie striping! De zijkant had een afgeleide van politiestriping (licht onderbroken en minder hoog.)
Nouw zeg alleen die striping op de aanhanger lijkt al belachelijk veel op die van de politie, het enige verschil is dat de strepen om de 10 cm onderbroken worden. Ik snap niet dat iemand hiermee mag en wil rijden.
Als ik een foto van ambulancestriping.nl plaats op dit forum dan moet die foto weg worden gehaald van de beheerder van die site, iets met copyright, maar bedrijven mogen wel een striping op laten plakken die er sterk op lijkt. Of in het geval van Visser ambulance's een striping opplakken waar geen kont van klopt, VW T5. En dan vraag ik me af waar ze dan blijven met die copyright regels.
''We hebben commentaar van ambulancestriping gekregen.
Vandaar de posting aangepast.''
aldus een PP van een beheerder/moderator, als ambustriping.nl vorig jaar op de site van visser had gekeken dan hadden ze zelf kunnen zien dat 9 van de 12 voertuigen verkeerd bestickerd waren met de biza strepen.