Niet dus, want er zit geen licht achter de rode kappen. Dan kán er dus geen rood licht uit komen
Ik heb er een in Rotterdam zien staan achter een auto, mét rode flitsers aan , of die ook aan de voorkant zichtbaar waren weet ik niet, ik reed namelijk de andere kant uit .
ps. Als dit bericht niet helemaal leuk uit de verf komt, sorry daarvoor, ben nog forum-maagd
O, dat verbaasd me. Ik mag aannemen dat ze aan de voorkant niet zichtbaar waren. Rood licht uitstralen aan de voorkant van het voertuig is immers verboden. Mij is verteld dat die balk er alleen op zit voor de STOP matrix.
Welkom op dit forum trouwens!
Het bericht kwam aardig goed uit de verf
De volgende keer kan je je eigen tekst buiten de {quote} {/quote} tekens zetten, zodat jouw tekst niet bij het citaat komt te staan, maar eronder. (de quote tekens staan hir tussen acoolades, maar in je bericht moeten ze met blokhaken: [ ] )
Om te kijken of je bericht goed uit de verf komt, kan je ook op bekijken klikken, dan zie je hoe het bericht er komt te staan. Vergeet dan vervolgens niet op verzenden te klikken als jebericht goed is, want anders kun je opnieuw beginnen (had ik in het begin nogal eens last van
)