0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.
Hoi;Ik las vandaag dat de Douane moet overstappen naar de huisstijl van de Belastingdienst en geen BZK meer mag voeren omdat de auteursrechten nu expliciet zijn overgedragen aan de OOV organisaties. Vanwege behoud van de herkenbaarheid mag de Douane bij hoge uitzondering wél de kleurencombinatie Groen-Geel blijven voeren i.p.v. het voorgeschreven Blauw-Grijs.
Ik heb vandaag de officiële mededeling met foto's van de eerste afgeleverde auto's op de website van de belastingdienst gezien.
omdat de auteursrechten nu expliciet zijn overgedragen aan de OOV organisaties...
Het is niet 100% de biza-striping maar toen ik deze zag moest ik toch wel extra kijken. Verwarring was er iig welKon hem niet vinden op de site en daarom maar ff foto's van googleValt wel goed op.Ik vind het logo wel heel veel weg hebben van de politie
Aan het kruispunt te zien is dit bij de Texaco op de kruising Brinkgeverweg/Henri Dunantlaan. Dit even terzijde.Ik vind de auto's van stadstoezicht mooi gestriped. Door het gebruik van geel/blauwe striping vind ik de verwarring met een politievoertuig persoonlijk erg meevallen. Ook vind ik de striping functioneler als bij politievoertuigen. Bij fend-off plaatsing wijzen de strepen in ieder geval de kant op waar je het verkeer naar toe wilt dirigeren. Er rijden Toerans en Transporters rond van team toezicht in Deventer
Kwam nog een leuk plaatje tegen.