Niet-hulpverleningsvoertuigen met (BZK) striping

Auteur Topic: Niet-hulpverleningsvoertuigen met (BZK) striping  (gelezen 432000 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

piet60

• vkr-pop
  • Senior gebruiker
Reactie #690 Gepost op: 22 september 2013, 00:29:23
Citaat van: Luke_BNV link=msg=1203353 date=1379799592
Om maar weer ontopic te gaan weer 2 foto's

Nieuwe dienstauto van een verkeersregelaar van XXL-Security die wel erg graag Wannabe agent speelt:  ::)

En de klussenbus van Abcdecirkel uit Olst:

Wat moet een klussenbedrijf met aan Amberlichtbak op auto?

cavia

• Senior gebruiker
Reactie #691 Gepost op: 22 september 2013, 00:35:44
Net zo veel als met de biza strepen :P

Edit: oee mijn 500e post zie ik nu  :D

DDV

• Forum gebruiker
Reactie #692 Gepost op: 22 september 2013, 01:09:46
Hoi Groenemotormuis, ik zit het nog wel ff uit in mijn "vrij nieuwe" Octavia, verder hebben we net een vloot Meganes binnen dus wij hoeven voorlopig nog niet in dergelijk "versierde" auto's de weg op. Voor het werk dat ik doe mag het ook een Cat.5 auto zijn ... zou ik helemaal niet erg vinden, huisstijl alleen voor surveillance auto's en verder niet ...scheelt ook klauwen vol geld !

Groenemotormuis

• Utrecht
  • Senior gebruiker
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #693 Gepost op: 22 september 2013, 02:24:54
Citaat van: DDV link=msg=1203362 date=1379804986
Voor het werk dat ik doe mag het ook een Cat.5 auto zijn ... zou ik helemaal niet erg vinden, huisstijl alleen voor surveillance auto's en verder niet ...scheelt ook klauwen vol geld !
Hier idem, maar ja beleid word helaas over vele jaren in de hoge kamers in Den Haag gemaakt. En niet op de vloer waar het echt nodig is.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v

Robinh

• Senior gebruiker
Reactie #694 Gepost op: 22 september 2013, 09:21:53
Citaat van: piet60 link=msg=1203358 date=1379802563
Wat moet een klussenbedrijf met aan Amberlichtbak op auto?
Het betreft een ex-brandweerbusje. Ze hebben de blauwe kappen verwisseld voor amber kappen.
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!

klf grimmenstein markt

• Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #695 Gepost op: 22 september 2013, 12:10:14
Citaat van: Robinh link=msg=1203393 date=1379834513
Het betreft een ex-brandweerbusje. Ze hebben de blauwe kappen verwisseld voor amber kappen.

ex brandweerbusje of niet, de stijl van de stripping blijft BZK waar overigens ook een behoorlijk geld in gestoken is wanwege de andere kleurstelling van de stripping. Ik vind dat men in gevallen waar "misbruik" wordt gemaakt van de BZK stripping niet alleen moet overgaan tot verplicht verwijderen maar ook de "verkopende-" en "plakkende" partij mag beboeten (hoewel dat nu niet mogelijk lijkt) hiermee bereik je m.i. ook dat er door bedrijven die plakken wordt gezegd, "sorry maar wij brengen dit niet voor je aan" en de verkoper zal de stripping voor aflevering verwijderen indien verkoop aan een niet gerechtigde partij geschied.
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend

Maarten

• Senior gebruiker
    • Hulpverleningsforum
Reactie #696 Gepost op: 22 september 2013, 15:28:13
Citaat van: DDV link=msg=1203362 date=1379804986
Hoi Groenemotormuis, ik zit het nog wel ff uit in mijn "vrij nieuwe" Octavia, verder hebben we net een vloot Meganes binnen dus wij hoeven voorlopig nog niet in dergelijk "versierde" auto's de weg op.

Juich niet te vroeg; het zal niet de eerste keer zijn dat een heel wagenpark omgestickerd wordt vanwege nieuwe huisstijl.
Bij de politie zag je bijvoorbeeld ook gebeuren dat zelfs oude voertuigen de stickers 'POLITIE' hebben gekregen ter vervanging van de regionaam. Hetzelfde was aan de orde bij invoering van de 'waakzaam en dienstbaar' stickers.

Het kan dus zomaar zijn dat juist de nieuwe voertuigen van de Douane omgestickerd worden...

Voorts ben ik heel benieuwd naar een foto / tekening van het nieuwe spul :)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s

VKRC

• Senior gebruiker
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #697 Gepost op: 22 september 2013, 15:35:19
Citaat
Nieuwe dienstauto van een verkeersregelaar van XXL-Security die wel erg graag Wannabe agent speelt

Waar zie je dan het "Wannabe agent" gehalte?

Ok, hij gebruikt BiZa striping, doch in geheel ander kleuren....dat dit niet mag is duidelijk, maar wat dit dan weer met "Wannabe agent" heeft mis ik dan weer.
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat

Groenemotormuis

• Utrecht
  • Senior gebruiker
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #698 Gepost op: 22 september 2013, 15:38:04
Citaat van: Maarten link=msg=1203466 date=1379856493
Het kan dus zomaar zijn dat juist de nieuwe voertuigen van de Douane omgestickerd worden...

Voorts ben ik heel benieuwd naar een foto / tekening van het nieuwe spul :)
Tot 1 jan 2016 zijn er nog 3 stripings te zien: BZK, BZK met rijkslogo, rijkshuisstijl. Vanaf 1 jan 2016 moeten alle huidige striping auto's vervangen zijn, of voor de voertuigen die nog niet vervangen hoeven te worden omgestickerd.

En wat foto's betreft, ik heb wel foto's gezien welke gemaakt zijn door andere. Maar ik laat het even aan hun of zij hem plaatsen, en anders even wachten tot ze in het wild gezien worden. Zijn in ieder geval 200 die voor het einde van het jaar vervangen worden dus de kans is groot dat ze gezien gaan worden  ;)
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v

Luke_BNV

• Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #699 Gepost op: 22 september 2013, 15:40:57
Citaat van: VKRC link=msg=1203471 date=1379856919
Waar zie je dan het "Wannabe agent" gehalte?

Ok, hij gebruikt BiZa striping, doch in geheel ander kleuren....dat dit niet mag is duidelijk, maar wat dit dan weer met "Wannabe agent" heeft mis ik dan weer.

Dat is heel logisch toch? Hij probeert met deze striping duidelijk zichzelf voor te doen als prof. hulpverleningsvoertuig. Hij is dat echter niet. Dus hij probeert te doen alsof.

Of ben jij van gedachte dat deze striping per ongeluk gekozen is en men niet op de politie wilde lijken?
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens