Niet-hulpverleningsvoertuigen met (BZK) striping

Auteur Topic: Niet-hulpverleningsvoertuigen met (BZK) striping  (gelezen 428730 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

klf grimmenstein markt

• Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #700 Gepost op: 22 september 2013, 15:48:56
Citaat van: Luke_BNV link=msg=1203475 date=1379857257
Dat is heel logisch toch? Hij probeert met deze striping duidelijk zichzelf voor te doen als prof. hulpverleningsvoertuig. Hij is dat echter niet. Dus hij probeert te doen alsof.

Of ben jij van gedachte dat deze striping per ongeluk gekozen is en men niet op de politie wilde lijken?

Ik zie dit niet zo zeer als wannabee politie voertuig, daarvoor heb je toch wat meer dingen en ook een andere kleurstelling nodig, ik zie het eerder als een mislukte poging extra aandacht te zoeken voor je bedrijf door jezelf in een bepaalde hoek te plaatsen waar je wel raakvlakken mee hebt maar niet thuis hoort.

Zeg maar het zelfde als wij met de KLF alleen dan bewust proberen de voordelen te behalen maar niet denken aan de nadelen terwijl wij het "mee kregen" en vooral naar de nadelen handelen
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend

VKRC

• Senior gebruiker
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #701 Gepost op: 22 september 2013, 15:57:02
Concreet gezien probeert hij een uitstraling te hebben welke niet handig is alsmede in strijd met auteursrecht, tot zover ga ik geheel met je mee.
Maar waarom de term "Wannabee Agent"?

Ik stoor me namelijk aan deze term daar hij zeer vaak gebruikt is en zal worden teneinde een bepaalde toonzetting te creëren.  Deze auto heeft namelijk echt niets wat een wannabee agent heeft.
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat

Luke_BNV

• Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #702 Gepost op: 22 september 2013, 16:07:26
Citaat van: VKRC link=msg=1203479 date=1379858222
Deze auto heeft namelijk echt niets wat een wannabee agent heeft.

Jawel, biza striping.

Sorry voor de verkeerde woordvoering, en ik hoop niet dat ik je tegen 't verkeerde been schop. Maar ik vind dat mensen die bewust een Bizastriping aanbrengen net zo fout als mensen die met blauwe lampen rijden of met blauwe lichtbalken (ook leeg) rijden. Ik noem dat wannabee gedrag. Sommige mensen kunnen daar blijkbaar niet zo goed tegen. Maar 't is wel een woordvoering van de waarheid. Dat mensen d'r omheen draaien door allerlei andere redenen te vertellen helpt mij niet van dat beeld af.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens

VKRC

• Senior gebruiker
Reactie #703 Gepost op: 22 september 2013, 16:19:33
Dan ben ik een Wannabee agent, tnx  e050

Ter info, ik heb totaal geen behoefte om bij de Politie te gaan, bij de brandweer te gaan of bij de Ambulance te gaan werken.

Maar jij stelt dus dat iedereen die BiZa striping voert een wannabee is?
En sinds wanneer heb je last van die kortzichtigheid?
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat

Luke_BNV

• Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
Reactie #704 Gepost op: 22 september 2013, 16:25:38
Citaat van: VKRC link=msg=1203484 date=1379859573
Dan ben ik een Wannabee agent, tnx  e050

Ter info, ik heb totaal geen behoefte om bij de Politie te gaan, bij de brandweer te gaan of bij de Ambulance te gaan werken.

Maar jij stelt dus dat iedereen die BiZa striping voert een wannabee is?
En sinds wanneer heb je last van die kortzichtigheid?

Ik ken jou niet persoonlijk. Uit je biografie maak ik op dat je Bij VKRC werkt? Als dat het bedrijf is met de smarts met blauwe kappen zeg ik inderdaad ja. Ik vind dat wannabee gedrag, ik vind het een zeer kwalijke zaak en ik irriteer me er ontzettend aan. Ik vind het schandalig dat er bedrijven zijn die op deze manier hun voertuigen opbouwen. De striping valt me nog wel mee, maar de blauwe kappen gaan echt veel te ver. In mijn ogen is dat iets wat jullie echt niet kunnen maken. Ik vind 't jammer dat de Nederlandse wet dit niet verbied. Als 't aan mij lag een in beslagname van elk voertuig die niet binnen een week wordt omgebouwd naar amber.

En nee, ik heb geen last van kortzichtigheid. Ik heb wel last mensen en bedrijven die zichzelf in een ander daglicht zetten door dit soort artikelen aan hun voertuig toe te voegen.

VKRC

• Senior gebruiker
Reactie #705 Gepost op: 22 september 2013, 16:31:15
Helder. Maar jij bepaalt de wetgeving dan ook niet.
En uiteraard mag je jezelf daaraan storen.
Ter info, ik werk niet voor vkrc, maar ben de eigenaar.
En ja, dat is diegene met de Smarts.
Dus volledig verantwoordelijk voor alle op- en aanbouw van de voertuigen, ook van die smarts.

Luke_BNV

• Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
Reactie #706 Gepost op: 22 september 2013, 16:53:56
Citaat van: VKRC link=msg=1203487 date=1379860275
Helder. Maar jij bepaalt de wetgeving dan ook niet.
En uiteraard mag je jezelf daaraan storen.
Ter info, ik werk niet voor vkrc, maar ben de eigenaar.
En ja, dat is diegene met de Smarts.
Dus volledig verantwoordelijk voor alle op- en aanbouw van de voertuigen, ook van die smarts.

Bijzonder om eens te spreken met iemand die verantwoordelijk is hiervoor. Gezien de manier waarop je je irritatie aan het woordje 'wannabee' uit denk ik dat jij vaker met deze verhalen te maken hebt gehad. Ik vraag me dan ook ernstig af waarom de blauwe balken en striping nog aanwezig zijn op de voertuigen. Welke meerwaarde heeft 't? Welke meerwaarde heeft een lichtbalk op de smartjes uberhaupt? Het lijkt mij stug dat de voordelen opwegen tegen de nadelen.

Helaas ben ik niet degene die de wetgeving maakt, maar ik denk, en weet, dat er veel mensen zijn die dezelfde mening delen.

Gast

• Gast
Reactie #707 Gepost op: 22 september 2013, 16:57:08
Wel apart dat er alleen "wannabee-agent", en niet wannabe-brandweerman of wannabe-ambulance-chauffeur vermeld wordt als het gaat om de striping.

Citaat van: VKRC link=msg=1203479 date=1379858222
Concreet gezien probeert hij een uitstraling te hebben welke niet handig is alsmede in strijd met auteursrecht, tot zover ga ik geheel met je mee.

klf grimmenstein markt

• Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #708 Gepost op: 22 september 2013, 17:02:54
Citaat van: Caprice 9C1 link=msg=1203508 date=1379861828
Wel apart dat er alleen "wannabee-agent", en niet wannabe-brandweerman of wannabe-ambulance-chauffeur vermeld wordt als het gaat om de striping.

Als mijn hoofd een spijker was geweest had ik nu pijn in mijn hoofd gehad
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend

williamharthoorn

• Senior gebruiker
  • www.112barneveld.nl
Reactie #709 Gepost op: 22 september 2013, 17:08:04
Ik vind een brandweeroldtimer hebben voor de hobby en met passie toch echt wat anders als iemand die striping heeft en er nog geld mee verdient ook.

Ik kan deels zeker begrijpen wat Luke bedoeld.

( Dit niet persoonlijk op VKRC bedoeld overigens) Als verkeersregelaar wil je opvallen dat begrijp ik, maar dit klussenbedrijf slaat nergens op.