dat van de brandweerlimo snap ik niet, alle wens ambulance stichtingen moeten de overheid striping verwijderen van de ambulances en dan zal de brandweerlimo, gewoon door mogen blijven rijden met de strepen, deze limo is overigens nooit een brandweer voertuig geweest.
Heel erg krom van het IFV terwijl al deze stichtingen voor hetzelfde doel rijden, en de brandweer limo geen eens voor liggend vervoer ingezet word. :|
Zelf als je een foto van striping .nl hier plaatst als voorbeeld dan krijg je al herrie met het IFV. zelf meegemaakt
Een goed voorbeeld van nederland regelland denk ik dan Mark.
Ik heb destijds netjes een verzoek gedaan bij het IFV /LFR of hoe ze tegenwoordig heten via hun website. Je wilt niet weten wat voor belerende mail ik retour kreeg.
Ik begrijp sommige zaken ook niet altijd (en zeker niet van overheidswege uit) en dat heeft niet alleen betrekking op stripping. Men maakt regeltjes en uitzonderingen op de regeltjes (wat op zich moet kunnen) maar geen regeltjes hoe de uitzonderingen moeten worden geregeld of alleen maar simpel een paar zaken waarvoor wel en hoe die uitzonderingen moeten worden toegepast.
De uitzonderingen die de overheid toestaat is gewoon enkele en alleen natte vingerwerk.
Kijk bijvoorbeeld alleen maar (en dan ga ik een bekent zijspoortje op) naar de blauwe lampjes op historische voertuigen, strikt mogen die op geen enkel voertuig aanwezig zijn maar wijs me een korps welke ze van hun oldtimers heeft moeten verwijderen .... geen enkel korps dus maar er is ook geen enkel korps wat over de noodzakelijke ontheffingen beschikt terwijl er bij mij in het voertuig voor een slordige 5000 euro aan papierwinkel moet liggen.
Nu heb ik dat graag uitgegeven, hobby's kosten nu eenmaal geld (en soms erg veel geld) maar het toont wel het wispelturige in de houding en werkwijze van de overheid EN de handhavende partijen.
Het nederlandse beleid EN handhaving zijn (helaas) volstrekte willekeur