Biza striping voor en achter heeft idd een V echter zijn de poten verschillend van kleur en lopen in elkaar over. De striping van T&M zijn 3 maal een V die in elkaar schuiven. Als je dit gaat bestempelen als BIZA striping dan denk ik dat de BIZA striping zelf in overtreding is met merkrecht van diverse bedrijven die dit al jaren voerden.
Je hebt gelijk dat het niet gaat om de dikte maar wel degelijk om de plaats als je de deponering leest. Daarin staat duidelijk hoe en waar de striping moet zijn aangebracht, deze wijkt op alle punten af van wat T&M gebruikt.
Helder verhaal, helemaal duidelijk, maar ik betwijfel echt of ook de plaats van de striping zoveel uitmaakt. Kortgeleden heb ik een kennis over de 140 zaken verteld die de landsadvocaat had aangespannen om de strepen van de auto's te krijgen die sterk op hulpverlenings voertuigen leken.
Een korte tijd daarna kon hij me een voertuig aanwijzen waarvan de striping aangepast was, een witte sprinter met blauwe aflopende strepen die vanaf de voorbumper tot bijna aan de achteras liepen, het ging om een L2 of L3, ongeveer een zelfde formaat als een sprinter ambulance.
Deze strepen waren onder en boven een stuk ingekort volgens de verklaring van mijn kennis, ik kreeg sterk het idee dat dit op advies was gedaan, want je gaat niet uit eigen beweging striping inkorten die je eerder in opdracht op hebt laten plakken.
Wat ik hiermee bedoel te zeggen is dat niet alle striping precies hoeft te lijken op het biza patroon, niet alle striping loopt precies over voorscherm en voorportier. Bij mijn laatste voorbeeld liep de striping over de complete zijkant van het voertuig. Maargoed ik hoop dat we nog iets horen over de voertuigen van T&M, ik volg het met veel belangstelling