0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.
Uhm... Ja? En? Is deze huisstijl beschermd ?
Die striping ga je het niet mee redden denk ik, echter de klacht om zijn parkeergedrag wel. Twee plaatsen voor een Skoda is wel erg overdreven.
Ach muggen en olifanten. Er is zo te zien ruim voldoende parkeer mogelijkheid en de ambtenaren staan naast het voertuig. Waarschijnlijk mochten ze gezien ontheffingen hun auto op de rijbaan neerzetten, dan is dit allemaal niet zo probleem.
Misschien dat ik het verkeerd begrepen heb maar de strepen van RWS waren niet beschermd maar de kleuren combinatie (zwart/geel) bedoelde ik.Maar volgens de vrouw luister ik wel vaker met een half oor
Rijkshuisstijl is inderdaad beschermd.
RechtenBurgers ontlenen vertrouwen aan het logo van de Rijksoverheid. Ze moeten er dus op kunnen vertrouwen dat dit logo alleen door de Rijksoverheid - en in specifieke gevallen door de door haar aangewezen instanties - wordt gebruikt. Om haar Intellectuele Eigendomsrechten uit te kunnen oefenen, heeft de Rijksoverheid een auteursrechtelijk voorbehoud (PDF | 509 kb) op het logo en de huisstijl gemaakt. Tevens heeft zij het beeldmerk als hoogheidsteken gedeponeerd. Door deze handelingen is het voor de Rijksoverheid mogelijk om bij een (vermoedelijke) inbreuk op haar rechten op het logo in rechte op te treden.
Een paar weken geleden heb ik een voertuig van Maximum Dog Security zien rijden. Deze was voldoet m.i. ook aan de biza striping.Ik kan de foto alleen niet plaatsen, dus van de link naar de site van het bedrijf. Hier staan ook foto's van de voertuigen.http://www.maximum-security.nl/hondenbeveiliging.asp