Vijfde traumahelicopter in de maak

Auteur Topic: Vijfde traumahelicopter in de maak  (gelezen 23884 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Gast

  • Gast
Reactie #40 Gepost op: 19 januari 2007, 15:17:20
Heerlijk he, speculeren terwijl de eerste popnagel nog in het metaal gezet moet worden, en zelfs dat is nog op basis van giswerk.

En Sajo... vlieg eens een keer mee zou ik zeggen! Maak wat leuke foto's als het zo makkelijk is mee te komen.... ik ben ook gek op sarcasme


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #41 Gepost op: 19 januari 2007, 15:22:34
Heerlijk he, speculeren terwijl de eerste popnagel nog in het metaal gezet moet worden, en zelfs dat is nog op basis van giswerk.


Dit is wel het doel voor het maken van de LL5. Dus over het doel van de heli valt niet echt te speculeren. En is het zo dat de eerste popnagel nog in het metaal gezet moet worden? Hij zou in januari af moeten zijn...
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


Gast

  • Gast
Reactie #42 Gepost op: 19 januari 2007, 15:24:19
Ik speculeer ook niet over het doel van de heli.

Lezen....

En woorden als "zou af moeten zijn" lees ik als gespeculeer. Op het moment dat ik lees "het airframe is in elkaar gezet, de eerste testvlucht zal dan en dan plaatsvinden (bron"zus-en-zo) lees ik dit soort berichten met een ietwat grotere geloofwaardigheid.


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #43 Gepost op: 19 januari 2007, 15:24:59
Heerlijk he, speculeren terwijl de eerste popnagel nog in het metaal gezet moet worden, en zelfs dat is nog op basis van giswerk.

En Sajo... vlieg eens een keer mee zou ik zeggen! Maak wat leuke foto's als het zo makkelijk is mee te komen.... ik ben ook gek op sarcasme
Tja, ik wilde ook al iets neerzetten betreffende dit onderwerp. Echter beperk ik mij (tot nu toe) om alleen op jou bericht te reageren. 8) We zien de meevliegfoto's wel...  :| :-X

EDIT: En mocht het voor "sajo" nou zó makkelijk zijn om eens mee te kunnen vliegen, zou ik dit ook nooit hier neerzetten. Horen, zien en ......... Juist ja!  ;)


sajo

  • Gast
Reactie #44 Gepost op: 20 januari 2007, 13:34:48


En Sajo... vlieg eens een keer mee zou ik zeggen! Maak wat leuke foto's als het zo makkelijk is mee te komen.... ik ben ook gek op sarcasme

Hahahaha,
 tja humor is niet je sterkste punt,maar goed

volgens de statestieken rukt de LL1 het vaakst uit in jou regio voor sprongen/vallen van hoogte.
(oftewel TS of ES in medische taal tentame of examen suicide kortweg (poging)zelfmoord).
Need I say more?????!!!!!!!


Gast

  • Gast
Reactie #45 Gepost op: 20 januari 2007, 13:38:47
Hahahaha,
 tja humor is niet je sterkste punt,maar goed
ik ben blij dat zo'n raskomiek als jij dat zo goed kan beoordelen, dank je wel daarvoor.

Citaat
volgens de statestieken rukt de LL1 het vaakst uit in jou regio voor sprongen/vallen van hoogte.
(oftewel TS of ES in medische taal tentame of examen suicide kortweg (poging)zelfmoord).
Need I say more?????!!!!!!!
Ja graag, want wat je met die stelling probeert duidelijk te maken is mij een groot vraagteken, het topic gaat over de 5e traumaheli.
Maar laat dit statistiekjes maar zien dan.
Maar wel graag private want het topic gaat over de 5e traumaheli, niet over hoe vaak welke heli wordt ingezet in welke regio.
Toch?


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #46 Gepost op: 20 januari 2007, 14:17:39
Laten we het inderdaad weer gaan hebben over de 5de traumahelikopter! voor andere vragen/opmerkingen verwijs ik jullie naar reeds bestaande topics of leef je uit in een nieuwe topic zou ik zeggen!  ;)

Patries
Moderator team
Nurse powerrrrr


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #47 Gepost op: 3 februari 2007, 18:49:08
BREAKING NEWS

De eerste foto van de Lifeliner 5 is gesignaleerd op het web. Er staat op www.lifelinerforum.nl wat info waar de foto is te bewonderen.

Maar als iedereen eerst even gaat kijken op www.wentelwiek.nl en dan 2007, kan iedereen even koekeloeren ;)
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


fire dept vincent

  • Gast
Reactie #48 Gepost op: 3 februari 2007, 18:51:42
Mooi ding, net zo als alle life liners Is hij het zelfde als die van Amsterdam?


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #49 Gepost op: 3 februari 2007, 18:55:18
Mooi ding, net zo als alle life liners Is hij het zelfde als die van Amsterdam?
Ja, en als die in Rotterdam, Nijmegen (Volkel) en Groningen....  ::)