Dreigende instorting parkeergarage Osdorpplein (Grip 1) - Amsterdam 28-11-2006

Auteur Topic: Dreigende instorting parkeergarage Osdorpplein (Grip 1) - Amsterdam 28-11-2006  (gelezen 3940 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Martijn Slotboom

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,279
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Omdat er een roltrap wordt aangelegd ze zijn al enkele weken mee bezig een gat te maken voor een roltrap , hebben ze een heel groot stuk vloer verwijderd waardoor alle zeer instabiel is geworden.

Dat is wat ik van bewoners heb gehoord



Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #11 Gepost op: 28 november 2006, 21:43:59
(en eentje met een groen hesje? iemand enig idee waarvoor dat is).

Over het algemeen is dat een commandant, beheerder plaats delict of iets vergelijkbaars. Dat kan ik alleen niet helemaal matchen met een motorrijder op de snelweg (daar bevond zich de actie namelijk niet). Had het uberhaupt wel met deze kwestie te maken?
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Michelle1983

  • Gast
Weet ik niet zeker, maar reed wel precies voor het busje van de OvD en de tweede motor (niet degene met het groene hesje reed met blauw).


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #13 Gepost op: 28 november 2006, 22:48:27
Over het algemeen is dat een commandant, beheerder plaats delict of iets vergelijkbaars. Dat kan ik alleen niet helemaal matchen met een motorrijder op de snelweg (daar bevond zich de actie namelijk niet). Had het uberhaupt wel met deze kwestie te maken?

In A-A is dat over het algemeen een OVD-P misschien kwam ie met de motor!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


112Owolde

  • Gast
In A-A is dat over het algemeen een OVD-P misschien kwam ie met de motor!

OVD-P heeft het er vaak opstaan toch? Was het niet gewoon een hesje voor betere zichtbaarheid? Tegenwoordig heeft men ook gele motorjacks voor de motorrijders, mogelijk dat deze een hesje had om ze het nieuwe motorpak nog niet hebben ofzo?


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
OVD-P heeft het er vaak opstaan toch? Was het niet gewoon een hesje voor betere zichtbaarheid? Tegenwoordig heeft men ook gele motorjacks voor de motorrijders, mogelijk dat deze een hesje had om ze het nieuwe motorpak nog niet hebben ofzo?

DEat is niet echt aannemelijk, omdat groen in de hulpverlening over het algemeen gebruikt wordt om een commandofunctie aan te duiden. Daarnaast heeft men geen haast met het vervangen van de oude motorjacks, dus zullen ze geen creatieve oplossingen zoals een hesje gaan gebruiken.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s