Inhoud functie (ambulance-)verpleegkundige

Auteur Topic: Inhoud functie (ambulance-)verpleegkundige  (gelezen 4909 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Florian van Hunnik

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 7 december 2006, 18:08:24
Zit op dit moment ook al aan de leen, omdat ik alles zelf op moet hoesten... Maar het is een idee toch steeds meer een deel weg te leggen en mijn belastingteruggaves en al dat soort dingen toch wel op te sparen daarvoor ;)

Hm, dat zou dan misschien een optie zijn. Maar er zit geen garantie op mijn informatie, dus ik zou zeker ook nog langs je decaan gaan!  ;)


DanielB

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 7 december 2006, 18:15:49
Hm, dat zou dan misschien een optie zijn. Maar er zit geen garantie op mijn informatie, dus ik zou zeker ook nog langs je decaan gaan!  ;)

Moet je eerst maar erachter komen wie dat is... Mijn SLBer snapt het allemaal niet helemaal en het is en blijft INHOLLAND...


HHB

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #12 Gepost op: 7 december 2006, 21:33:12
Je zou ook een duale opleiding kunnen volgen in het ziekenhuis. Dan worden je collegegeld en boeken door het betreffende ziekenhuis betaald en krijg je ook nog een salaris, al moet je je hier niet al te veel bij voorstellen.


DanielB

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 8 december 2006, 13:24:27
Je zou ook een duale opleiding kunnen volgen in het ziekenhuis. Dan worden je collegegeld en boeken door het betreffende ziekenhuis betaald en krijg je ook nog een salaris, al moet je je hier niet al te veel bij voorstellen.

Nee, maar het is financieel misschien wel een aantrekkelijkere optie...

Van de week eens kijken welke hogescholen in mijn buurt (Haarlem) deze opleiding duaal kunnen geven, want ik wil mijn stekkie in Haarlem eigenlijk ook niet na het afronden van mijn studie kwijt ^^