140 jaar Rode kruis 2007

Auteur Topic: 140 jaar Rode kruis 2007  (gelezen 5591 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

lotus bianca

• Senior gebruiker
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #10 Gepost op: 13 december 2006, 12:02:12
ook leuk hier is er zelfs niks over mede gedeeld

Dat kan inderdaad zo zijn dat er in eerste instantie niks over bekend gemaakt is.
Wij zijn door de voorzitter van onze afdeling benaderd en de rest van de leden weet er nog niks van af.
Wel heeft iedereen ondertussen als het goed is een overzicht gekregen met wat er allemaal de bedoeling is.
Komende week gaan wij ons praatje houden voor het bestuur om geld los te krijgen. :-X ::)

Geplaatst door: Delta  
Voeg citaat toe
Nou weet ik dat een typefoutje kan gebeuren, maar dit is wel heel erg...

Delta

Niet iedereen is de taal goed machtig dus laat aub de mensen in hun waarden. Als je je er aan stoort dan kun je dat ook melden via een pb tje. Dit is niet de goede manier daarvoor omdat je zo mensen afschrikt om berichten te plaatsen. ;)
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN

uitkijk

• Senior gebruiker
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #11 Gepost op: 14 december 2006, 13:29:44
Een kleine hint t.a.v. taalfouten en verschrijvingen. Maak gebruik van WORD met foutcorrectie en kopieer daarna het hele verhaal naar het forum.
Het dwingt je ook tot herlezen van commentaar wat berichten kan bekorten en emotionele reacties ook meestal wat afzwakt.  ;)

Kees  8)

lotus bianca

• Senior gebruiker
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #12 Gepost op: 15 december 2006, 14:17:39
Een kleine hint t.a.v. taalfouten en verschrijvingen. Maak gebruik van WORD met foutcorrectie en kopieer daarna het hele verhaal naar het forum.
Het dwingt je ook tot herlezen van commentaar wat berichten kan bekorten en emotionele reacties ook meestal wat afzwakt.  ;)

Kees  8)

Dat is leuk als je goed met de computer over weg kan maar als je dit niet kan ( en er zijn mensen die dit niet kunnen) dan vind ik niet dat er zo negatief over gedaan moet worden. ;) Ik zelf heb nooit computerles gehad . Waar je met die programma`s leert werken en daar ook absoluut geen zin in omdat het me niet interreseert en ik daar ook geen geduld/ tijd voor heb.  :)
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN

klinknagel

• Forum gebruiker
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #13 Gepost op: 18 december 2006, 17:33:07
Dat is leuk als je goed met de computer over weg kan maar als je dit niet kan ( en er zijn mensen die dit niet kunnen) dan vind ik niet dat er zo negatief over gedaan moet worden. ;) Ik zelf heb nooit computerles gehad . Waar je met die programma`s leert werken en daar ook absoluut geen zin in omdat het me niet interreseert en ik daar ook geen geduld/ tijd voor heb.  :)

of Kees zo fout loos is???

Kijk maar eens naar zijn berichten in dit forum.  Hij gebruikt woorden die niet eens voorkomen in de dikke van dalen.
Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.

DanielB

• Gast
Reactie #14 Gepost op: 18 december 2006, 17:56:07
of Kees zo fout loos is???

Kijk maar eens naar zijn berichten in dit forum.  Hij gebruikt woorden die niet eens voorkomen in de dikke van dalen.

Ik snap best dat er reacties zijn op het bericht waar het om gaat, omdat er zo nu en dan wel wat lettertjes vergeten worden, komma's niet geplaatst worden en nog een aantal dingen die het lezen prettiger maken. Ik vind niet dat we elke direct met zwepen op de vingers ervoor moeten tikken, maar ik vind het niet kunnen omgaan met een computer opzich ook geen excuus voor dat bericht, aangezien je best nog een keertje extra je berichtje kan doorlezen...

Maar tot hier aan toe gaat het eigenlijk niet meer over het hele gebeuren rondom het jubileum... Het lijkt mij handiger om weer ontopic verder te gaan, zodat het topic niet een slotje krijgt op den duur..