Wat vinden jullie van het Nationale Kerstkadeau?

Auteur Topic: Wat vinden jullie van het Nationale Kerstkadeau?  (gelezen 9187 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Anne

• Hoofdbrandwacht
  • Forum gebruiker
  • Wherever I lay my head... that's my home.
Reactie #30 Gepost op: 26 januari 2007, 18:26:27
Ook ik ga naar Hans Klok, ik zit op rij 8 van het Balkon. Op de kaart staat een aanvangstijd van 20.00 uur. Nu vraag ik mij af of dat de aanvangstijd van de show is of dat dit de openingstijd is van de zaal. Gezien de duur van de show zal het wel de aanvang van de show zijn maar weet het graag zeker!
Groet Anne

Arno-BN

• Eerste hulpverlener, NHT, RK Biker
  • Senior gebruiker
Reactie #31 Gepost op: 27 januari 2007, 22:45:09
Ik zal wel te laat zijn, maar 8 uur begint de show ;)

Anne

• Hoofdbrandwacht
  • Forum gebruiker
Reactie #32 Gepost op: 28 januari 2007, 00:13:51
Nee hoor ik heb nog ongeveer een maand te gaan, ik ga naar de heiniken musichal in Amsterdam. Utrecht was al uitverkocht toen ik ging informeren! Als iemand de verkeerssituatie nog kan vertellen rond zeven uur, vrijdagavond, in Amsterdam ben ik helemaal geholpen of ga ik nu te ver off topic  :( Ik heb geen idee ik kom vanuit Friesland niet zo vaak in die omgeving!
Groet Anne

Arno-BN

• Senior gebruiker
Reactie #33 Gepost op: 29 januari 2007, 18:26:31
Verkeer rond Amsterdam is per definitie een ramp :-X Ik zou voldoende tijd reserveren ;)

infirmiere

• Gast
Reactie #34 Gepost op: 1 februari 2007, 09:49:08
Toch hoef je in Nederland niet te klagen. ......in Frankrijk bestaat er niet zo iets als een kerstkado in de gezondheidszorg.   :D Dus, pak de trein de auto of je prive jet en ga lekker genieten van wat je krijgt!!

jos1961

• Forum gebruiker
  • EHBO en EHV rode kruis sigma lid exbrw a,dam DAN o
Reactie #35 Gepost op: 4 februari 2007, 22:01:55
Anne van uit friesland over de afsluitdijk den helder richting alkmaar, zaandam,  amsterdam daar de ring op naar amsterdam zuidoost station bijlmer/arena en daar naar p6 rijden en parkeren.
PS welke dag ga je, zit er zelf voor EHV
Nee hoor ik heb nog ongeveer een maand te gaan, ik ga naar de heiniken musichal in Amsterdam. Utrecht was al uitverkocht toen ik ging informeren! Als iemand de verkeerssituatie nog kan vertellen rond zeven uur, vrijdagavond, in Amsterdam ben ik helemaal geholpen of ga ik nu te ver off topic  :( Ik heb geen idee ik kom vanuit Friesland niet zo vaak in die omgeving!

Anne

• Hoofdbrandwacht
  • Forum gebruiker
Reactie #36 Gepost op: 4 februari 2007, 22:36:46
Vrijdag 23 februari ga ik naar de show. Zie jij als EHV'er nog wat van de show of zit je ergens in een kamer. Bij Holdiay on Ice zaten we in de zaal en konden we de show meekijken. Heeft wel zo zijn voordelen!

Maar is het niet handiger om door de polder te rijden A6 en zo richting A'dam Z.O. Deze tip kreeg ik ook via een PM en leek me zelf ook een snellere route.
Groet Anne

lotus bianca

• Senior gebruiker
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #37 Gepost op: 11 februari 2007, 20:38:37
We zijn vrijdag avond naar Den Haag afgereisd om My faire lady te bekijken en het was een leuk optreden.
In het begin was het geluid slecht en je kon dus niet verstaan wat er gezegd werd , wat wel jammer was. Nadat echter een microfoon van een speler het helemaal begaf was iedereen veel beter te verstaan.

We hebben er daarna nog een leuk weekend van gemaakt in Naaldwijk en omgeving :)
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN

Anne

• Hoofdbrandwacht
  • Forum gebruiker
Reactie #38 Gepost op: 24 februari 2007, 12:20:21
Gisteravond een gezellige avond gehad in Amsterdam bij Hans Klok. Hij moet nog wel even oefenen want soms was het te volgen hoe hij het deed  :P Volgens mij was de halve tribune vrijwilliger van het Rode Kruis en aanhang. Ik hoorde er regelmatig mensen over praten.

We zijn vlot naar Amsterdam gereden maar eenmaal in Amsterdam was het lastig om de HMH te vinden. Gelukkig was iemand van een beveiligingsbedrijf zo aardig om voor ons uit te rijden en zo ons de juiste weg te vinden. Nog bedankt voor de aanwijzingen hier op het forum en via PM!
Groet Anne