De term operationeel en oproepbaar is een rekbaar begrip..
Ja we zijn operationeel en oproepbaar en inmiddels inzetbaar in alle weer typen..
De bezetting is nog steeds een zorgen punt.. (We hebben te weinig getrainde schippers en opstappers om al 24uur 7 dagen in de week inzet te garanderen. (Accent zit hem in de garantie deel.)
Elke AC en Kustwacht en CMIJ weet dat we bestaan en hoe ze ons kunnen bereiken.. De wijze van alarmering kan effectiever. Nu word 1 persoon gealarmeerd, die zelf de alarmering organiseert.. Dat is een onnodige vertraging. Hierover word gealarmeerd.
Het Station aan de IJssel, (Het effectieve gebouw en aanlegplaats..) heeft enorme vertraging.. Niet zo zeer door acceptatie, maar door domweg niet genoeg geld..
Bestuurlijk moet er nog heel veel geregeld worden, willen we al onze punten kunnen garanderen.. Het initiatief is jong, de draagvlak groeit. En we zijn er nog lang niet.. Er moet nog heel wat werk verzet worden...