Wanneer wordt het reddingstation aan de IJssel 24/7 operationeel?
Zeer goede vraag !!!, En ik wou dat we een antwoord hebben..
Ik ben zelf zeer kritisch en pessimistisch over de voortgang. Het is zelfs de vraag, of we onze eigen planning gaan halen.. En dat heeft niet alleen te maken met interne factoren, maar ook met factoren die buiten onze invloedssfeer plaats vinden..
Ik moet zeggen dat hoe succesvol onze geplande dienstverlening en projecten zijn, dat dit nog al tegen valt.. En steeds meer andere type opdrachtgevers ons weten te vinden voor projecten, die zich afspelen op de grens water, en moeilijke omgevingen, dat we de komende maanden echt kritisch zijn, of we dit project nog wel met deze energie moeten voortzetten en onze aandacht niet moeten verleggen naar waar partijen, c.q. opdrachtgevers wel bereid zijn voor te betalen..
Het belangrijkste is dat we het project "Reddingstation aan de IJssel" niet voor onszelf doen... en ons succes niet afhankelijk is van dit project..
Echter ik zou het persoonlijk een vreselijke terleurstellingen vinden, als de goede en verantwoorde bedrijfsvoering van ons zal vragen, dit toch maar weer uit te stellen.
De komende maanden zullen dus kritisch zijn, voor het succes van dit project..