Het bestuur van Stichting MedicalRescue.NL heeft gekozen om de opening van Reddingstation Kampen niet gelijktijdig te laten vallen met Sail Kampen. Stichting MedicalRescue.NL moet veel geld meenemen om prachtige demonstraties te organiseren tijdens Sail Kampen
Hoewel we al sinds augustus 2009 met de organisatie Sail Kampen bezig zijn, komen de afgelopen maanden in eens aanvullende eisen uit de lucht vallen, waarbij Stichting MedicalRescue.NL waardoor het bestuur heeft gekozen, de kosten niet aan Sail Kampen te spanderen, maar gewoon te investeren in hun vrijwilligers..
Ik moet zeggen, dat ik het besluit van ons bestuur respecteer en begrijp, maar ik vind persoonlijk dat dit wel een gemiste kans is en een terleurstelling voor mij persoonlijk en de vrijwilligers die voor spectaculaire demo's hebben getraind.
Een troost voor onze vrijwilligers is dat we in de komende periode nog een paar extra mogelijkheden hebben, om de demonstaties te geven tijdens de presentatie van een nieuw operationeel onderdeel van onze organisatie.. Hierover later meer..
wat een onsamen hangend verhaal lees ik hier.
SMR moet veel geld mee nemen om spectaculaire demonstraties te geven tijdens sail.
Ik lees hier echter in de programmering, die te vinden is op "
www.sailkampen.nl", helemaal niets over demonstraties van SMR.
Dus volgens mij geven jullie geen demonstraties ism Sail Kampen.
En dan gaan je vertellen dat de opening niet gelijktijdig gaat met Sail kampen, ivm het financieel plaatje. Dit is volgens mij larie koek. Vertel nu gewoon eens waarom er geen station komt in Kampen.
Ik heb over demonstraties tijdens Sail hele andere informatie gekregen, en daar komen demonstraties van SMR niet in voor.
Ik krijg weer het gevoel van heel veel BLABLABLA en er wordt weer flink gezogen aan de dikke duim.
Tjonge wat kan jij jezelf voor gek houden zeg.