Tja, Mark wat zal ik zeggen.. We zijn 1,5 jaar bezig... en we hebben hoge ambities.. En misschien gaat het nog lukken ook en misschien moeten we onze ambities in de planning bijstellen.. Weet je misschien ook hoelang het geduurd heeft om KNRM station Elburg uit de grond te stampen ?.. In Maart is de aftrap en hopelijk al op de plek langs de IJssel, maar dan zijn we nog niet klaar.. Een drijvend boothuis zit hellaas nog niet in de plannen voor dit voorjaar.? Maar er zijn gelukkig ook andere oplossingen mogelijk..
Zo wordt het dus niet in de krantenartikelen weergegeven.... dat kan ik toch zeker niet helpen? Misschien had je van te voren het artikel eens grondig moeten doorlezen, zodat je mening weergegeven wordt, zoals jij die aan de verslaggever hebt weergegeven. Bovendien getuigen de beide huis-aan-huis-blaadjes nou niet echt van journalistieke kunde. De RBZ heeft ook wel eens een interview in de Swollenaer of Sassenpoorter gezet, maar dat is omdat we nou eenmaal niet verder dan Zwolle hoeven te reiken, wat betreft ledenwerving en promotie. Wellicht dat een artikel in de regionale krant "De Stentor" meer indruk op me had gemaakt.
De beide artikelen
komen op mij over alsof er ergens een maart 2007 een boothuis uit de lucht komt vallen en dan naast de Eilandbrug in Kampen ligt. Dat lijkt mij namelijk, ook al zou je het al 1,5 jaar voorbereiden, onmogelijk. In het artikel dat ik plaatste was zelfs de gemeente Kampen (da's wel een belangrijke partner) nergens van op de hoogte.
En iets tijdelijks zal toch zeker ook goedkeuring van de gemeente moeten hebben....
Hoe lang het in Elburg geduurd heeft? Geen idee, ik kan het voor je navragen bij de KNRM, maar het duurde vast langer dan 1,5 jaar en drie maanden, hoewel het boothuis van KNRM Elburg prima past in de aanwezige infrastructuur van de jachthaven. Daarvoor hoefden geen bergen voor verzet te worden (of gebeld te worden met Hans Klok
)
Groeten,
Mark