Discussie over snelheid van het voertuig

Auteur Topic: Discussie over snelheid van het voertuig  (gelezen 1896 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Gepost op: 27 december 2006, 18:25:51


HW en TS brw Almelo naar wederom de Karelskamp

Ze rijden daar wel heel hard voor een automatisch brandalarm wat elke dag wel een paar keer is :-X


OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


RalfW

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,795
Reactie #1 Gepost op: 27 december 2006, 18:58:38
voor het zelfde geld is het wel een serieuze melding? en is er wel brand?


paul_hartog

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 27 december 2006, 22:29:16
ziet er idd erg snel uit haha
maar iedere melding moet serieus genomen worden he ook al komt die 10 x per dag ;D


Twentenieuws-Almelo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 655
  • Schat je pieper gaat schat!!! Wakker worden.
    • www.larofotoservice.nl
Reactie #3 Gepost op: 28 december 2006, 00:14:37
tja ze reden ongeveer 90 waar 70 mag... en op film lijkt het ook harder... bij de stoplichten reden ze nie zo snel dit keer...

dat is niet waar ik reed er vlak achter op gelijke hoogte ongeveer 75 km per uur.......

en daar komt nog eens bij dat net na de verkeerslichten bij de Berkelstraat het oms-je werd afgemeld en men netjes met prio 2 verderging, dit tot verontwaardiging van enkele
automobilisten die net daarvoor de berm waren ingedoken om de 3331 en de 3151 netjes voor te laten gaan


Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #4 Gepost op: 28 december 2006, 11:56:07
dat is niet waar ik reed er vlak achter op gelijke hoogte ongeveer 75 km per uur.......

en daar komt nog eens bij dat net na de verkeerslichten bij de Berkelstraat het oms-je werd afgemeld en men netjes met prio 2 verderging, dit tot verontwaardiging van enkele
automobilisten die net daarvoor de berm waren ingedoken om de 3331 en de 3151 netjes voor te laten gaan

Leuk om ook eens de andere kant van het verhaal te horen zonder fantasie en cowboyverhalen.
Denk dat men zich eens moet realiseren dat op deze manier gewoon leugens de wereld worden ingeholpen. Dan moet men niet vreemd opkijken als op een gegeven moment de goed bedoelende hobby-fotografen en filmers ook bij inzetten worden geweerd. Helaas gaat dit dan ten koste van de goede. Ik vind zowezo dat er over het algemeen te veel uitspraken worden gedaan over zaken waar men niet bij is geweest of geen verstand van heeft.
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


RalfW

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,795
Reactie #5 Gepost op: 28 december 2006, 13:15:04
wat moet je anders doen als de OMS afgemeld word? gewoon prio1 door blijven rijden?? lijkt me niet voort gebeurt er dan iets... tja dan zit je... goh waarom reden jullie prio1? jah eigenlijk voor niets maar wouden het verkeer niet in gevaar brengen... geen goeie smoesl ijkt mij


paul_hartog

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 28 december 2006, 21:10:41
gebeurd zovaak dat er onderweg word veranderd van prioriteit.
Meestal wachten ze wel tot ze voorbij een kruispunt zijn om zo het verkeer niet onnodig te laten schrikken