Serious Request (3FM) Glazen Huis 2006 t/m 2011

Auteur Topic: Serious Request (3FM) Glazen Huis 2006 t/m 2011  (gelezen 15944 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Harry007

  • Gast
Gepost op: 20 december 2006, 17:51:43
Graag zou ik toestemming willen van een van de moderators om hier een actie te beginnen voor dit geweldige initiatief van 3fm.

Hoeveel geld zouden we met het forum in kunnen zamelen? Het is een landelijk bekende actie, ik wil me eventueel wel beschikbaar stellen om het namens het forum te regelen.

Hallo forumgenoten,

Steun allemaal de actie van 3fm en studio brussel voor de slachtoffers van landmijnen!!

Al de opbrengst gaat naar het rode kruis.

Kijk op 3fm.nl voor meer informatie en om te doneren, en kijk even allemaal op www.eet.nu want voor iedere bezoeker krijgt het rode kruis 1 ct. Allemaal kijken dus!!!!
http://www.3fm.nl




DanielB

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 20 december 2006, 17:57:33
Ik ga morgen met twee klasgenoten richting het Neude om eens te kijken...


Harry007

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 20 december 2006, 17:59:06
Ik ga zondag, en zou het leuk vinden om met meer mensen van het forum iets ervoor te doen!


Harry007

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 20 december 2006, 18:00:27
Bijvoorbeeld iets inzamelen of laten veilen, of hier bijhouden hoeveel iedereen doneert, zodat we dat zondag aan kunnen bieden ofzo? Ideeen welkom


Firefly

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 590
  • Risicobewustzijn is een kwaliteit!
Reactie #4 Gepost op: 20 december 2006, 18:05:12
Heb er één topic van gemaakt  ;)

Goed initiatief :)
Brandwacht 1e klas + WVD


DanielB

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 20 december 2006, 18:11:41
Hulpverleningsforum-picknick op het Neude! Zou best gemeen zijn, gezien ze dan 6 dagen niet gegeten hebben...  ::) :-X

Al wil ik wel zeggen dat ze volgend jaar het ff een jaartje niet moeten doen, als je het ieder jaar gaat doen wordt het op een gegeven moment wel 'te normaal' voor het leuke van deze actie.


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #6 Gepost op: 20 december 2006, 18:12:26
Ja, alleen weet ik niet of mensen zomaar via een forum geld willen storten/ geven. Ik denk dat iedereen dat zich uit zichzelf kan geven als hij/ zij daar behoefte aan heeft...
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


jeroenbos

  • jeugdbrandweer/ fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 697
Reactie #7 Gepost op: 20 december 2006, 18:44:19
ik ben daar vandaag geweest en ik heb 30 euro gegeven. en daar zijn ze heel gelukkig mee

ze hebben overgens meer dan 189.50 opgehaalt. ;D


Harry007

  • Gast
Reactie #8 Gepost op: 20 december 2006, 18:49:37
ze hebben overgens meer dan 189.50 opgehaalt. ;D

Nog wel iets meer... ;) ;)


brw arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,131
  • one misson one goal
Reactie #9 Gepost op: 20 december 2006, 22:00:29
hey harry ik wil wel met je mee naar het neude zondag. ik zie dat we redelijk dicht bij elkaar in de buurt wonen misschien kunnen we samen rijden ::) ::)
we kunnen ook met de mede forumleden afspreken op het neude. en dan het grote forum lied zingen( we hebben een h we hebben een u  we hebben een l we hebben een p enz enz enz) lijkt me erg gezellig haha
bhv-er, Hoofd brandwacht,lid ogs team boxmeer(opgeheven per 01-04-2014), onderbrandmeester in opleiding,zelfstandig ondernemer van bakker bart  steunt