Hallo allemaal,
Ik heb een vraag voor een kennis van mij.
Ze is op zoek naar een pak dat je kunt aandoen maar dat er eigenlijk naakt uitziet,
ze wil die gaan gebruiken bij oefeningen bij ongevallen onder de douche en zo.
wie kan mij vertellen waar je zoe iets kunt aanschaffen.
al vast dank.
gr. Marcel
Je hebt voor dat soort situaties ook acteurs/actrices die je kan huren, die staan gewoon in hun echte adamskostuum..
Je betaald een kleine vergoeding, maar dan heb je ook wat.. niets moeilijk doen met rare pakkies enzo.. , wel slim je scenario opbouwen als oefenleiding zodat ze niet te lang in de kou hoeven liggen..
Wel grappig te zien, dat de hulpverleners ineens wakker worden als ze ontdekken dat ze echt naakt liggen, maar we zijn toch niet bang voor een beetje bloot..
Een ander alternatief is een latexpak in huidskleur, nadeel is dat ze relatief kwetsbaar zijn, en vaak maar twee of drie keer gedragen kan worden en dat ze bijna net zo duur zijn als de acteur en actrice in huren..
Wat ook nog wel eens gebruikt worden is een stofje, wat in de danswereld word gebruikt, maar dat is ook relatief kwetsbaar en kan bijvoorbeeld niet goed tegen water, dat is ook maatwerk.. Dus dat moet in een atelier precies op maat gemaakt. worden.. Maar ja, de kosten zijn waarschijnlijk meer dan het inhuren van een actrice..