Even voor de mensen die vinden dat dieren zeker recht hebben op prio 1:
Ik snap dat een huisdier net een kind voor je kan zijn en ook dieren hebben recht op een waardige behandeling en dus ook medische zorg indien mogelijk, maar zijn jullie dan ook allemaal vegetarier? (Van een koe, een paard, een kip of een gans kun je ook houden)
Om even bij een van de zinnigste uitspraken te beginnen
Als je een koe of een paard of kip hebt en je houd daar ook enorm veel van dan ga ik er niet vanuit dat je hem voor de slacht brengt
Dus stel he
Ja sorry uw man is overleden omdat we een kindje van 3 bekenld tussen 2 muren moesten redden.
Praat je het dan wel goed zeg maar?
In nederland beschikken wij toch over goede chauffeurs
op de hulpverleningsvoertuigen.
Als er echt goed gereden word en goed gekeken word naar het overige verkeer( want daar word je tenslotte heel goed op getraind) dan hoeft er toch helemaal geen ongeval te gebeuren lijkt me?
?
Ik ben van mening dat er best voor een dier gereden mag worden met prio 1
Mits dit uiteraard nodig is om zo snel mogelijk bij een dier in nood te zijn.
Voor een kat in de boom hoeft het mischien niet altijd maar als er een dier gereanimeerd moet worden of snel proffesionele hulp nodig heeft dan kan ik het voorstellen ja.
Kijk mensen zijn afhankelijk van andere mensen die hulp bieden.
en de dieren moeten het echt van de mensen hebben want die kunnen zelf helemaal niets doen.
Hier in de regio is het als stelregel dat er met prio2 wordt gereden voor een dier in nood.Ookals er een koe of paard in de sloot zit.Wij hebben als korps de twijfelachtige eer om jaarlijks zo,n 20 tot 25 uitrukken te mogen hebben,alleen al aan paarden en koeien in de sloot.Vooral de weekenden zijn dan favoriet,met dank aan de vele fietsers met GSM
Neem je het die mensen kwalijk dat ze bellen omdat ze een dier in nood zien??