Discussie over het redden van dieren

Auteur Topic: Discussie over het redden van dieren  (gelezen 13478 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Mystique

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 360
Reactie #40 Gepost op: 4 mei 2007, 19:34:08
Ook in dit geval kan ik prio 1 begrijpen. De ergste dood is een verdrinkingsdood, schijnt.

Goede zaak!
*leegheid*


fire dept vincent

  • Gast
Reactie #41 Gepost op: 4 mei 2007, 19:57:32
Ik vind prio1 voor dat zoort gevallen ook een zeer goede zaak. Dieren hebben immers ook gevoelens  O0


paul_hartog

  • Gast
Reactie #42 Gepost op: 4 mei 2007, 20:38:16
soms kan dieren nog beter hebben dan mensen ;)
dieren hebben ook gevoel en zijn in zulke gevallen net als mensen van andere afhankelijk ;)
vind het een hele goede zaak O0


FireShark

  • Gast
Reactie #43 Gepost op: 9 mei 2007, 18:23:48
Ik heb even deze discussie zitten lezen, en natuurlijk heeft iedereen zijn eigen mening.
Maar voor mij geldt: Is een dier ECHT in een levensbedreigende situatie belandt, vind ik dat er onder prio 1 gereden mag worden.
Ook de discussie over `Wat als je op weg bent met prio 1 voor een dier in nood en je rijdt iemand tijdens het uitrukken aan, hoe kan je je eigen dan verantwoorden`vind ik niet helemaal eerlijk.
De brandweer in heel Nederland rijdt elke dag voor heel veel Automatische meldingen en je kan je daar dan wel voor verantwoorden?
Gr.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #44 Gepost op: 9 mei 2007, 20:23:38

Ook de discussie over `Wat als je op weg bent met prio 1 voor een dier in nood en je rijdt iemand tijdens het uitrukken aan, hoe kan je je eigen dan verantwoorden`vind ik niet helemaal eerlijk.
De brandweer in heel Nederland rijdt elke dag voor heel veel Automatische meldingen en je kan je daar dan wel voor verantwoorden?
Gr.


Zolang er nog er nog steeds automatische alarmen ontaarden in flinke branden,kun je het heel erg goed  verantwoorden om met prio1 te rijden  ::)


paul_hartog

  • Gast
Reactie #45 Gepost op: 9 mei 2007, 22:36:29
en voor een dier in hoge nood ook O0


1591

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 151
    • Kazerne Maastricht
Reactie #46 Gepost op: 11 mei 2007, 04:17:37
Zolang er nog er nog steeds automatische alarmen ontaarden in flinke branden,kun je het heel erg goed  verantwoorden om met prio1 te rijden  ::)

Hoeveel zijn er dat denk je ??


paul_hartog

  • Gast
Reactie #47 Gepost op: 12 mei 2007, 15:59:23
ja maar dat maakt niet uit je kan het risico gewoon niet nemen ;)


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #48 Gepost op: 13 mei 2007, 13:00:20
De brandweer in heel Nederland rijdt elke dag voor heel veel Automatische meldingen en je kan je daar dan wel voor verantwoorden?
Gr.

Daarom zie je steeds meer dat voor OMS en PART meldingen prio 2 gereden wordt ;) Ook voor buitenbrandjes wordt steeds vaker prio 2 gereden.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #49 Gepost op: 13 mei 2007, 17:04:42
Daarom zie je steeds meer dat voor OMS en PART meldingen prio 2 gereden wordt ;) Ook voor buitenbrandjes wordt steeds vaker prio 2 gereden.
Dat gebeurt tot nog toe alleen maar in Rotterdam Rijnmond.Hier rijden we gewoon met prio1,je kan en mag het risico niet nemen.