Kees,
De pilots starten in deze twee regio's, vandaar het onderzoek daar. Het aantal mensen waarmee gesproken dient te worden per regio is dermate groot dat alleen al daarom een keuze gemaakt diende te worden.Lijkt me wel goed bij introductie in andere regio's ook daar een soortgelijk onderzoek uit te laten voeren. Nu is alles gericht op het laten slagen van de pilots in de eerste twee regio's.
Koen,
Ben het wel een beetje met Henk eens. We willen graag als eenheid opereren om geen flater te slaan richting BZK of LFR. Daar kan niemand het toch mee oneens zijn. Bovendien opereren we vanuit een duidelijk mandaat van de leden (jullie) om op de ingeslagen weg in te gaan. Ik bedoel het niet arrogant, maar we moeten blij zijn met het feit dat de overheid RedNed nu ook ziet als vertegenwoordiger van alle bewakende brigades (waar we ooit ook voor opgericht zijn). Sterker nog, BZK wil maar met één partij zaken doen waar het gaat om de versterking van alle brigades in Nederland. Denk mee, zo stuur je mee, is mijn motto!
Luc