Motoragent geschept door auto - Lijnden 22-12-2006

Auteur Topic: Motoragent geschept door auto - Lijnden 22-12-2006  (gelezen 3421 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

VRK Fotografen

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,355
    • Brandweer Kennemerland VRK
Gepost op: 22 december 2006, 23:23:22
Motoragent gewond bij aanrijding in Lijnden (Haarlemmermeer)

Lijnden - Bij een aanrijding op de kruising Hoofdweg Oostzijde met de Schipholweg in Lijnden is rond 19:05 uur een motoragent gewond geraakt.

De motoragent was op weg naar een melding toen hij werd schept op de kruising door een automobilist.

De motoragent werd enkele meters meegesleurd door de personenauto.

Vermoedelijk heeft de automobilist de motoragent, die met alarmsignalen de kruising overstak, over het hoofd gezien. De motoragent is met onbekend letsel overgebracht naar het ziekenhuis.

Tekst: Roderick de Veen www.abradio.nl
Foto: Jeffrey Koper K3 - Media www.brandweerhoofddorp.web-log.nl

[verwijderd door de beheerder ivm opschoning attachments]


Mike Berghoeffs - District Noord Jan Kol jr. - District Midden George Bakker - District Zuid Jeffrey Koper - District Zuid  (Coördinator Brandweerfoto


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #1 Gepost op: 24 december 2006, 16:51:50
Het is de laatse tijd wel raak met hulpverleningsvoertuigen vs. overig verkeer :-\
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Jeugdbrandweer

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 24 december 2006, 17:39:48
Mensen kijken nergens meer naar en radio cq MP3 te hard enz.

Das de mentaliteit van tegenwoordig bij de meeste mensen


Ferrari_F50

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 24 december 2006, 17:44:19
Zoiets is hier in Spijkenisse ook eens gebeurt, ik heb alles zien gebeuren en als ik een motor naast een ambulance zie rijden of achter zie rijden dan denk ik er nog steeds aan terug. Ik weet nog goed wanneer het was, vorig jaar zomer. Een motorrijder verleende geen voorrang aan de ambulance die met A1 over de kruising scheurde, en toen was het knal. Motorrijder was zwaargewond, gelukkig was het ziekenhuis nog geen 500 meter verder. De motorrijder is zijn been verloren.