Een discussie voeren op basis van inhoudelijke argumenten van professionals.dat zal erg lastig worden,aangezien de professionals hier nooit een discussie over zouden laten ontstaan.En de discussie die nu is ontstaan is door mensen die weining of niets meer met hulpverlening van doen hebben,dan het maken van foto,s.
Werdt er maar meer gediscusieert door de professionals,maar die discussie is ook al tig malen gevoert zonder verdere reslutaten.
Peter,
Ik wil mezelf geen professional noemen, maar ik heb als reddingsbrigade lid genoeg drenkelingen uit het water gehaald, genoeg cursussen gedaan en ervaring genoeg opgebouwd. Ik wilde geen discussie starten, het was mij niet duidelijk wat er werd bedoeld, nu wel. En een kritische noot naar de "profesionals" toe over opnieuw het niet dragen van een redvest in een wat ongemakkelijke houding boven het water.
Het resultaat waar jij over spreekt zou
KUNNEN zijn het kritisch naar jezelf kijken als profesionals en waar verbeterpunten liggen.
Ik krijg wel eens de indruk dat er heel wat heilige huisjes bestaan in de diverse discussies omtrent brandweerduikers, etc