Hoe vaak staat jouw pager uit?

Auteur Topic: Hoe vaak staat jouw pager uit?  (gelezen 7113 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #10 Gepost op: 28 december 2006, 23:09:17

Neem je hem dan mee of laat je hem gewoon lekker ppiepen totdat de buren er 's nachts niet goed van worden ?


Zou willen dat hij is een keer afging anders dan het proefalarm...  ::) De kans dat de buren dat piepje horen uit die callmax van mij lijkt me erg klein.  ;D


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #11 Gepost op: 29 december 2006, 09:43:32
Hoe doen degene die hem nooit uitzetten dan als ze een paar weken op vakante in frankrijk zitten oid ?
Neem je hem dan mee of laat je hem gewoon lekker ppiepen totdat de buren er 's nachts niet goed van worden ?
Bij mij gaan de batterijen niet eens zo lang, hij gaat dus vanzelf uit.....

Jacques

De laatste jaren ben ik in Nederland op vakantie, dan gaat hij gewoon mee (en staat aan).
Een buitenland vakantie zou een reden zijn om hem uit te zetten. :)


jos1961

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 128
  • EHBO en EHV rode kruis sigma lid exbrw a,dam DAN o
Reactie #12 Gepost op: 29 december 2006, 11:32:34
In principe meld je bij HGE dat je met vakantie gaat/bent en dan ben je niet beschikbar en staat hij uit, verder staat hij altijd aan.


Jacques Schenk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,528
  • EHBO/Sigma/ex hoofd- brandwacht/trainer EHBDu
    • Website Jacques Schenk
Reactie #13 Gepost op: 29 december 2006, 14:45:39
Bij ons is over melden niets geregeld, we hoeven nooit te melden wanneer we er niet zijn, men gaat er vanuit dat er altijd voldoende mensen komen.
Of dat in de zomer op een zaterdagnacht ook echt zo is (de helft in het buitenland, de helft van de andere helft dronken in de kroeg :-)

Jacques
Treat the patient, not the number...  Emergency Medicine - The art of drawing sufficient conclusions from insufficient resources


rob-r

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 190
  • SIGMA Breda, EHBOver. Breda
Reactie #14 Gepost op: 29 december 2006, 18:56:16
Jacques, zo'n Aldi batterij (oeps reclame :-X ) er in doen gaat weken lang mee!!
En idd op vakantie heeft het weinig zin om hem aan te laten.
Maar om nou te zeggen dat de buren er gek van worden, ik weet niet hoe hard hij bij jullie gaat??


Jacques Schenk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,528
  • EHBO/Sigma/ex hoofd- brandwacht/trainer EHBDu
    • Website Jacques Schenk
Reactie #15 Gepost op: 29 december 2006, 19:59:50
Jacques, zo'n Aldi batterij (oeps reclame :-X ) er in doen gaat weken lang mee!!
En idd op vakantie heeft het weinig zin om hem aan te laten.
Maar om nou te zeggen dat de buren er gek van worden, ik weet niet hoe hard hij bij jullie gaat??

Nou ik hoor de wekker van de buren 's ochtends vroeg, dus omgekeerd is dat misschien ook wel zo, onze buurvrouw verantwoordelijk voor de plantjes, heeft onze wekker als eens uit gezet tijdens onze vakantie omdat ze er gest**rd van werd :-)

Jacques
Treat the patient, not the number...  Emergency Medicine - The art of drawing sufficient conclusions from insufficient resources


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #16 Gepost op: 29 december 2006, 20:06:37
Bij ons is over melden niets geregeld, we hoeven nooit te melden wanneer we er niet zijn, men gaat er vanuit dat er altijd voldoende mensen komen.
Of dat in de zomer op een zaterdagnacht ook echt zo is (de helft in het buitenland, de helft van de andere helft dronken in de kroeg :-)

Jacques

Wij kunnen sinds kort via een besloten website onze beschikbaarheid aangeven. Niet alleen voor vakanties, maar het hele jaar door.


lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #17 Gepost op: 30 december 2006, 09:22:37
Voor de grote vakantie gaat hier een mailtje rond waarop je kunt vermelden wanneer je niet inzetbaar bent.
Ook is er de afspraak dat als mensen niet inzetbaar zijn door het jaar dat ze dat dan aangeven bij hun teamleiders.
Dit komt dan weer bij de plv hge(arend) terecht die dat weer doorgeeft aan een van de grote bazen.

Aan de hand van deze lijsten gaan we kijken of we assistentie nodig zouden moeten hebben van omliggende gnk`s  bij een inzet.

groetjes Bianca (die vaak secretaresse speelt voor de plv hge ;D )
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN


EHBO-er

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,554
  • Ik denk dat ik denk
Reactie #18 Gepost op: 8 januari 2007, 01:25:15
Ik heb mijn telefoon (helaas geen trilfunctie mogelijk) en mijn pagers van de SIGMA en de BHD (standaard op trillen) altijd aan en bij me. Alleen als de telefoon heel erg storend is zet ik hem uit. tijdens kort verblijf in het buitenland zet ik mijn pager van de BHD uit vanwege het irritante piepje dat aangeeft dat hij buiten bereik is. Op vakantie in het buitenland gaan de pagers niet mee.


Pl@nner (voorheen sigmaatje)

  • Plannen is een ambacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,314
  • Take a step toward emergency preparedness
Reactie #19 Gepost op: 11 januari 2007, 13:08:58
Uit... ???

kan dat dan  ;D ;D ;D
Alleen als er een andere batterij in moet gaat ie bij mij uit.
Als ik op vakantie ben in Nederland gaat ie ook gewoon mee hoor,

je zult zien dat je dan een oproep krijgt...  :P :(

(al zul je dan natuurlijk niet altijd kunnen reageren)
Arjan * Planner professionele Verkeersregelaars. * Instructeur EFR Emergency First Response *Hulpverlener, AED-er,    en chauffeur op de PAM bij het R